دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1399 - 10:54
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

استفاده از ظرفیت نشسته اتوبو‌س‌ها مجاز است

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا استفاده از تمامی صندلی‌ها و ظرفیت نشسته اتوبوس‌ها مجاز است.
کد خبر : 493201
445.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع با بیان این‌ مطلب که تا حد امکان نباید در اتووس‌هاس شرکت واحد مسافر سرپایی داشته باشیم، اظهار کرد: تحقق این موضوع در شرایطی که ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شدت با کمبود اتوبوس رو به رو است، دشوار است.


وی با اشاره به چگونگی اجرای طرح فاصله‌گذاری در داخل اتوبوس‌ها، گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خود را موظف می‌داند حتی‌الامکان در حیطه اتوبوس‌های تحت نظارت خود بر حسن اجرای این طرح اهتمام ورزد البته مشروط به این‌که در این شرایط حداقل حمایت‌های مورد نیاز از جانب دولت به عمل آید.


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر این‌که انتظارات از این مجموعه می‌بایست متناسب با امکاناتی باشد که به آن اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح فاصله‌گذاری در ناوگان اتوبوسرانی به سه برابر اتوبوس‌های موجود نیاز داریم در حالی که طی 10 سال گذشته یک دستگاه اتوبوس از سوی دولت به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت تحویل نشده است.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته