دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرکز رشد و 10 واحد فناور واحد رشت با حضور دکتر واشقانی فراهانی افتتاح شد

یک مرکز رشد و 10 واحد فناور با حضور دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، در واحد رشت افتتاح شد.
کد خبر : 49314

به گزارش خبرنگار آنا، مراسم افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، دکتر مجید متقی‌طلب رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان و جمعی از مسئولان استانی و روسای واحدها و مراکز دانشگاهی عصر دیروز افتتاح شد.


دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: این مرکز رشد با همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری استان راه‌اندازی شد که در نوع خود در کشور بی‌نظیر بوده است.


وی افزود: این نوع همکاری می‌تواند به عنوان الگویی برای تاثیر مراکز رشد بعدی استان و کشور مورد استفاده قرار گیرد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پس از افتتاح این مرکز و بازدید از هسته‌های فناور مستقر در آن، از آزمایشگاه پیشرفته ارزشیابی مواد (همکار استاندارد) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز بازدید و همچنین در جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گیلان شرکت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته