تحویل کوئیک سایپا با باطری منقضی شده!/ مشتریان دقت کنند
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، م.ص یکی از مشتریان سایپا که اخیرا خودروی کوییک خود را از یکی از نمایندگیها تحویل گرفته نسبت به باطری منقضی آن ابراز گلایه کرد.
وی که خودروی خود را با تاخیر چند ماهه تحویل گرفته میگوید: بارها با مراجعه به نمایندگیهای مجاز سایپا نسبت به اشکال در باطری خودرو مراجعه کردم اما نسبت به تعویض آن اقدامی نکردند.
هفته گذشته نیز طی تماسهای مکرر با مرکز ارتباط با مشتریان سایپا ۰۹۶۵۵۰ درخواست شکایت مطرح کردم اما اپراتورها از ثبت شکایت نیز خودداری کردند.
این مشتری به گفته خودش سال گذشته در طرح فروش فوری شرکت کرده و با تاخیر ۴ ماهه خودروی خود را تحویل گرفته است و در عین حال از نحوه خدمات دهی اپراتورهای لیزینگ رایان سایپا نیز شکایت دارد.
این مشتری میگوید: خودروی من در رهن شرکت بوده و شرکت لیزینگ به بهانه شرایط کرونا تاریخ چکهای مشتری را به عقب انداخته است در حالی که بیش از ۹۵ درصد پول شرکت پرداخت شده اما خودرو در رهن شرکت قرار دارد.
مسئولان لیزینگ بعضا در مواجه با گلایه مشتریان تلفن را قطع و نسبت به پاسخگویی دقیق امتناع میکنند.
این خریدار خودرو از سایپا پس از گذشت دو ماه از تحویل خودرو همچنان نتوانسته خدمات پس از فروش مناسبی را دریافت کند.
به گزارش آنا، برخی دیگر از مشتریان نیز نسبت به برق دزدی سیستم مدار خودروی کوئیک شکایاتی را مطرح کردهاند.
انتهای پیام/4141
انتهای پیام/