دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1393 - 09:04
در گفت‌وگو با آنا عنوان شد

پرداخت 20 میلیارد ریال وام به دانشجویان واحد شهر قدس در نیمسال اول تحصیلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس از پرداخت بیست میلیارد ریالی وام به دانشجویان واحد شهر قدس در نیمسال تحصیلی اول خبر داد.
کد خبر : 4923

دکتر حسین حسن‌پور درویشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: به منظور تامین رفاه و رفع مشکلات شهریه‌ای دانشجویان در نیمسال تحصیلی اول ۹۴-۹۳ صندوق رفاه معاونت دانشجویی واحد در سال جاری اقدام به پرداخت انواع وام دانشجویی در قالب وام وزارت علوم به تعداد۸۳۶ دانشجو، وام کوتاه مدت بدون چک به تعداد ۵۳۸ دانشجو، وام میان مدت به تعداد ۱۴۵۲ دانشجو، وام ازدواج دانشجویی به تعداد۲۰ نفر و در مجموع حدود بیست میلیارد ریال وام به دانشجویان واحد پرداخت کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس افزود: همچنین ارائه تخفیف شهریه و استفاده از کار دانشجویی واجدان شرایط از دیگر اقداماتی است که در واحد شهر قدس برای سهولت تحصیل دانشجویان صورت گرفته است.


حسن‌پور درویشی گفت: امیدواریم با اقدامات اخیر معاونت دانشجویی توانسته باشیم بخش عمده‌ای از مشکلات مالی دانشجویان کم بضاعت و نیازمند را رفع کرده باشیم.


این مسئول با توجه به برگزاری جلسات متعدد هیئت رئیسه و جلسات مدیران گروه های آموزشی اظهار کرد: اعضای هیئت رئیسه اعم از معاونان، مدیران واحد، روسای دانشکده‌ها، معاونان دانشکده‌ها و مسئولان خود را در قبال تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی شایسته به دانشجویان مسئول می‌دانند و در اجرای خدمات رفاهی آموزشی و فرهنگی به دانشجویان اهتمام ویژه و تلاش مضاعف داشته و دارند.


وی گفت: امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام شده فضای امن و مناسبی برای ادامه تحصیل دانشجویان در مقاطع مختلف را فراهم کنیم.


صعود تیم کوهنوردی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به قله توچال


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس همچنین از صعود تیم کوهنوردی کارکنان دانشگاه به قله توچال خبر داد.


وی گفت: در طول یک هفته بعد از برگزاری برنامه های مناسبتی ایام مبارک دهه فجر به که دانشجویان کارکنان و استادان در رشته های مختلف به رقابت پرداختند، این برنامه در راستای ساماندهی فعالیت های فرهنگی ورزشی و ایجاد فضای شور و نشاط در واحدهای دانشگاهی و حمایت از فعالان عرصه ورزش برگزار شد.


حسن پور افزود: در سال جاری جشنواره فرهنگی ورزشی طلوع فجر در رشته های مختلف با گستره شهرستانی و دانشگاهی به منظور شناسایی استعدادهای برتر و ایجاد زمینه ای برای شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر ورزش های همگانی صورت گرفته است.این مسئول از برگزاری بیست مورد برنامه فرهنگی ورزشی در رشته های مختلف در ایام دهه فجر خبر داد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشجویان وام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته