دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1399 - 11:06
محسن نفر:

ویژگی ممتاز ابطحی شانه خالی نکردن از مسئولیت بود/ دانشکده دندانپزشکی آزاد تهران جزو دانشکده‌های برتر کشور است

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ویژگی ممتاز ابطحی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران شانه خالی نکردن از مسئولیت بود.
کد خبر : 492017
636850678701858246_md.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محسن نفر در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۲۵ سال است که ابطحی، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران را می‌شناسم و ارتباط صمیمی با وی دارم. سال ۷۶ جلسه‌ای با وی در خصوص مهیا کردن بخش‌های دیالیز بیمارستان‌های تامین اجتماعی داشتم و بخش دیالیز قوت گرفت و خیرات وی هنوز در اذهان است.
وی افزود: ویژگی ممتاز ابطحی، شانه خالی نکردن از مسئولیت بود و هر مسئولیتی به وی داده می‌شد با سعه صدر کار خود را به نحو احسن انجام می‌داد و همیشه مورد احترام پزشکان و کارکنان دانشگاه هستند. وی تلاش بسیاری در دانشگاه آزاد اسلامی کرده است و اولین دانشگاه علوم پزشکی آزاد را بنا کرد.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ۹ دانشکده دارد و کارهای خوبی در این دانشگاه صورت می‌گیرد، البته مشکلاتی در طول سال‌های متمادی بوده است اما با تلاش دکتر طهرانچی و تیم مدیریتی جدید اقدامات خوبی در دست اجراست.
نفر خاطرنشان کرد: بخش دندانپزشکی این دانشگاه اقدامات برجسته‌ای انجام داده‌اند و در بین دانشکده‌های برتر کشور قرار دارند؛ در حال حاضر سکوی هدایت این دانشگاه به نگاهداری دانشمند، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و نفر برتر کنکور از امروز سپرده شد و امیدوارم بتواند کمک ذی‌قیمتی به مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشند.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته