دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1399 - 18:33
یوسف‌پور در گفتگو با آنا:

مسابقات ورزشی آنلاین دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری مسابقات ورزشی آنلاین در رشته شطرنج خبر داد.
کد خبر : 490886
4587.jpg

امیر یوسف‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از برگزاری مسابقات مجازی به صورت آنلاین در دو بخش دختران و پسران خبر داد و اظهار کرد: شیوه‌نامه برگزاری این مسابقات به واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی ابلاغ شده است.


وی همچنین از برگزاری مسابقات شطرنج آنلاین خبر داد و گفت: سایت و آیین‌نامه این مسابقات ایراداتی داشت که آنها را برطرف کرده‌ایم. 


مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه این مسابقات ویژه اساتید کارکنان و دانشجویان این دانشگاه است، خاطر نشان کرد: مسابقات شطرنج در هفته سوم خرداد ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.


یوسف‌پور تصریح کرد:  مسابقات ورزشی مجازی آنلاین در  چند حرکت درازونشت و...برگزار می‌شود‌. تفاوت مسابقات مجازی در دانشگاه جامع علمی کاربردی با دیگر دانشگاه‌ها این است که در این مسابقات نیازی نیست دانشجویان ویدیویی از خود به دبیرخانه این مسابقات ارسال کنند بلکه با حضور در واحد استانی با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی در ویدیوکنفرانس با حضور داوران این مسابقات به‌رقابت می‌پردازند. 


وی ادامه داد: این مسابقات نیز در خرداد ماه برگزار می‌شود و اکنون علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند به واحد‌های استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته