دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 شهريور 1398 - 14:20
کیان‌مهر به آنا خبر داد؛

فدراسیون سوارکاری از فارغ‌التحصیلان این رشته حمایت می‌کند

رئیس مرکز علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری از حمایت این فدراسیون از فارغ‌التحصیلان رشته پرورش اسب خبر داد.
کد خبر : 412133

الهام کیان‌مهر در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با بیان اینکه مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری در سال 1389 با مأموریت اولیه ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های منابع انسانی شاغل در صنعت اسب و همچنین علاقه‌مندان به این حوزه، فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این مرکز توانسته است سایر رشته‌های ورزشی و کسب‌وکار, را به رشته‌های فعال در مرکز اضافه کند.


وی افزود: این مرکز با توجه به ماهیت رشته‌های اولیه فعال در آن، در داخل باشگاه سوارکاری احداث‌شده و دارای فضایی بسیار دل‌نشین، طبیعتی زیبا و محیطی آرام است که در این هیاهوی شهر بسیار ارزشمند است.


رئیس مرکز علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری عنوان کرد: این مرکز زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال ارائه آموزش‌های علمی و عملی است.


کیان‌مهر مهم‌ترین رسالت دانشگاه علمی کاربردی را افزایش مهارت عملی و ایجاد کسب‌وکار برای دانش‌آموختگان دانست و گفت: فدراسیون سوارکاری به‌منظور حمایت از دانش‌آموختگان مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری در نظر دارد پس از پایان دوره کاردانی حرفه‌ای مربیگری سوارکاری با اخذ آزمون عملی، مهارت افراد را سنجیده و در صورت قبولی به فرد کارت مربیگری درجه 3 را دهد. این امتیاز تنها شامل دانش‌آموختگان این مرکز می‌شود.


وی در خصوص چگونگی تحصیل در این مرکز اذعان کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون سوارکاری هرساله در دو نیمسال مهر و بهمن دانشجو جذب می‌کند؛ کلیه علاقه‌مندان به تحصیل در این مرکز می‌توانند 27 مرداد جهت ثبت‌نام در مقطع کاردانی و دوم شهریورماه جهت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته می‌توانند به سایت این فدراسیون مراجعه کنند.


انتهای پیام/4115/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته