دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1398 - 13:59
به آنا خبر داد؛

المپیاد سوارکاری دانشجویی در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود

رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی فدراسیون سوارکاری از برگزاری المپیاد سوارکاری دانشجویی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر : 413299

الهام کیان‌مهر در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از برگزاری المپیاد سوارکاری دانشجویی خبر داد، اظهار کرد: در نظر داریم المپیاد سوارکاری دانشجویی را با حمایت فدراسیون سوارکاری برگزار کنیم که احتمالاً زمان برگزاری این المپیاد، اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود. 


پیش از این اعلام شده بود که المپیاد سوارکاری دانشجویی در پاییز برگزار خواهد شد، رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی در پاسخ به تغییر زمان برگزاری این المپیاد دانشجویی اذعان کرد: نامه درخواست برگزاری این رویداد ورزشی را به دانشگاه جامع علمی-کاربردی ارسال کرده‌ایم اما از آنجایی که کارها با کندی در این دانشگاه انجام می‌شود، هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم، از طرفی با بارش مواجه‌ایم؛ از همین رو زمان برگزاری  المپیاد سوارکاری دانشجویی به اردیبشهت‌ماه موکول شد.


وی با اشاره به جذب دانشجو در رشته‌های مرتبط با صنعت اسب گفت: در حال پذیرش دانشجو در رشته‌های مربیگری سوارکاری، پرورش اسب، کسب‌وکار ورزشی، چوگان، بهداشتیاری دامپزشکی و آمادگی جسمانی هستیم. همچنین به‌منظور حمایت از دانش‌آموختگان مرکز آموزش علمی _ کاربردی و با هماهنگی با فدراسیون سوارکاری، پس از پایان دوره کاردانی حرفه‌ای مربیگری و با اخذ آزمون عملی، برای شرکت‌کنندگان کارت مربیگری صادر خواهیم کرد.


کیان‌مهر عنوان کرد: سیاست اصلی ما در مرکز آموزش علمی-کاربردی، توسعه ورزش همگانی است. البته دراین‌بین از ورزش قهرمانی نیز غافل نیستیم و به همین دلیل، یکی از برنامه‌های آتی ما، برگزاری مسابقات بین‌المللی است. ما تنها مرکز علمی-کاربردی در کشور هستیم که در کل ایران، کارگاه‌های تخصصی مرتبط با اسب برگزار می‌کنیم و تاکنون در بیش از 10 استان کشور، این کارگاه‌ها را برگزار کرده‌ایم که در آینده‌ای نزدیک، در تمامی استان‌ها نسبت به برگزاری کارگاه‌های تخصصی اقدام خواهیم کرد.


انتهای پیام/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته