دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1398 - 22:48
انتخابات هیئت ورزش‌های دانشگاهی؛

دایی رئيس هیئت استان قم شد

 مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان قم برگزار و روح اله دایی با کسب اکثریت آرا از سوی اعضا به‌عنوان رئیس هیئت انتخاب شد. 
کد خبر : 444964
IMG_20191113_223919_982.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان قم به ریاست بشیریان دبیر کل فدراسیون و با حضور نریمان معاون اداره کل ورزش و جوانان قم و نمايندگان دانشگاه‌های مراكز آموزش عالی استان، نماینده ورزشکاران، مربیان و سایر اعضا مجمع در دانشگاه قم برگزار شد. 


این مجمع با حضور تنها کاندیدا روح‌اله دایی، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه قم برگزار شد؛ بعد از سخنان و ارائه برنامه کاندیدا رأی‌گیری آغاز شد و دایی با اكثريت آرا ۱۲ رای به‌عنوان رئيس هیئت ورزشی دانشگاه‌های استان به مدت چهار سال انتخاب شد. 


در ادامه بشیریان دبیر کل فدراسیون ضمن تشکر از حضور اکثریت اعضا و میزبانی دانشگاه قم گفت: آقای دایی یکی از نیروهای جوان و با انگیزه هست که شاهد بودیم به خوبی توانست در دوره قبل با تعامل با سایر بخش‌ها یکی از استان‌های فعال فدراسیون باشد؛ برگزاری دو دوره المپیاد و میزبانی رشته‌های مختلف و فعالیت خوب هیئت باعث شد تا در ارزیابی انجام شده هیئت استان قم به‌عنوان یکی از برترین هیئت‌های استانی فدراسیون انتخاب شود.


بشیریان گفت: امیدوارم این دوره هم با تعامل بیشتر با دانشگاه‌های و اداره کل ورزش استان شاهد موفقیت‌های بیشتر هیئت باشیم .


در ادامه نریمان، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: جمع اعضای هیئت همگی از نیروهایی هستند که از توانایی خوبی در زمینه علمی و ورزشی برخوردارند.


وی ضمن اعلام آمادگی و حمایت اداره کل از برنامه‌های هیئت گفت: امیدوارم بتوان از ظرفیت‌های دو بخش در جهت تقویت ورزش قهرمانی و همگانی استفاده کرد. 


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته