نقش روابطعمومیها در تحقق و توفیق بیانیه گام دوم انقلاب
عبدالله قاسمی پیربلوطی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در شهر قدس به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: «از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برونسازمانی و حتی جهانی بوده و در واقع حضور مؤثر روابط عمومی، انعکاس تمامنمای عملکرد سازمان بوده و در روند تصمیمگیری آن تأثیرگذار است.»
وی افزود: «روابط عمومی رابط مردم و مسئولان مبتنی بر حق و تکلیف است و بهعنوان حلقه اتصال در ایجاد رابطه منطقی بین مدیران و مراجعان و تعامل اثرگذار با رسانههای گروهی جایگاه و اهميتی خاص دارد.»
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی غرب استان تهران یادآور شد: «ارتباطات نقش حياتی در دوام و بقای سازمانها داشته و سازمانی موفقتر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی نقش خود را در جامعه پررنگتر کند.»
این مقام مسول گفت: «روابط عمومی یک هنر است، بعد از تعریف هنر هفتم که سینماست، روابط عمومی به عنوان هنر هشتم تعریف شده و شاخصه اصلی این هنر خدمت به مردم و ارتباط موثر و بهموقع با مراجعان، مردم و تعامل با مخاطبان است؛ بنابراین هنر ارتباط با رسانهها و انتقال درست اخبار و انتقادها و گزارشهای حرفهای و تخصصی از وظایف خطیر روابط عمومیهاست.»
قاسمی پیربلوطی افزود: «در بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری طراحی شده است، روابط عمومیها میتوانند نقش مهمی در کسب موفقیت و همراه کردن مسئولان نظام همراه با یک نظام مردمسالاری دینی داشته باشند.»
وی با گرامیداشت هفته ارتباطات بیان کرد: «روابط عمومی در انتقال اطلاعات و دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی به آحاد مردم و حتی تمام دنیا نقش مؤثر و مهمی دارد.»
انتهای پیام/۴۱۱۷/
انتهای پیام/