دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1399 - 13:47
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهريار خبر داد؛

معرفی 14 واحد ضایعات خشک در شهریار برای تعطیلی و جمع‌آوری

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهريار از ارجاع ١٤ واحد ضایعات خشک به بند ٢٠ ماده ٥٥ قانون شهرداری‌ها جهت تعطیلی و جمع‌آوری به‌دلیل عدم رعایت ضوابط مدیریت پسماند در این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 489544
6b2884ca-b9d6-43a1-8225-c4eda8e9a1f2.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از حفاظت محیط زیست استان تهران، شیدا اکار در ارتباط با پایش واحدهای ضایعات خشک در شهرستان شهریار اظهار کرد: در این هفته ٧١ واحد ضايعات خشک طی دو مرحله گشت پایش شد که فعاليت برخی از اين واحدها به‌دليل عدم رعايت ضوابط مديريت پسماند با آلودگی محيط زيست به‌ويژه آلودگی هوا همراه است و ضروری است كه فعاليت اين واحدها بطور مستمر تحت پايش و نظارت باشد.


وی در ادامه  با بیان این‌که تعداد ١٤ واحد به‌دليل قرارگيری در بافت مسكونی، برای جمع‌آوری به بند ٢٠ ماده ٥٥ شهرداری‌ها معرفی شدند، گفت: به بقیه واحدها نيز تذکرات لازم در خصوص عدم ايجاد هر گونه آلودگی و رعايت ضوابط محیط زیستی در زمان فعاليت داده شد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهريار تصریح کرد: برای جلوگیری از ایجاد و تأسیس کلیه اماکن که به‌نحوی که موجب بروز مزاحمت برای ساکنان یا مخالف اصول بهداشتی و محیط زیستی در شهرها هستند به بند ٢٠ ماده ٥٥ قانون شهرداری‌ها جهت تعطيلی و جمع‌آوری با تأييد محيط زيست ارجاع می‌شوند.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته