دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس واحد اهر: استفاده از تکنولوژی‌های نوین در حوزه فرهنگی مورد توجه قرار گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی بر استفاده مناسب و اصولی از تکنولوژی‌های نوین در حوزه فرهنگی را در راستای ارتباط بیشتر با قشر جوان مورد تأکید قرار داد.
کد خبر : 48936

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نادر اسدی گفت: امروز بحث استفاده از فضای مجازی و فن اوری های روز یکی از ابزارهای مهم دنیا در انتقال اهداف و خواسته های خود به مخاطبان است.


وی اظهار کرد: در این راستا اگر ما نیز به نحو ممکن خود را به این فن آوری ها مجهز نکنیم از قافله پیشرفت عقب مانده ایم و دراین‌باره پیشنهاد می‌شود با بهره‌گیری از نخبگان علمی و فرهنگی که فعال در عرصه اینترنتی و فضای مجازی هستند با تشکیل اتاق فکر و با استفاده از نیروهای متعهد و متخصص حوزه فرهنگی دراین زمینه برای برنامه سازی متناسب و متناسب با سلایق قشر جوان و تحصیلکرده فراهم کنیم و داده‌های فرهنگی و برنامه‌های استراتژیک خود را با تأسی از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در فضای مجازی به مخاطبان خود منتقل کنیم که اگر دراین امر موفق شویم قطعاً جوانان رغبتی به برنامه‌های مبتذل غربی که هدفشان انحراف جوانان و استحاله فرهنگی است، نخواهد داشت.


رئیس شورای فرهنگی دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر بر توجه ویژه در راستای ترویج اقتصاد فرهنگ محوری را مورد تأکید قرار داد و افزود: می توان با تدوین و برنامه ریزی مناسب و استفاده از نظرات نخبگان و کارشناسان دراین راستا موفق شد.


دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر در راستای اجرای پروژه‌های مشترک فرهنگی با دستگاه‌ها و شورای فرهنگ عمومی آماده همکاری و امضای تفاهم نامه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته