دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1399 - 10:07

CFD در مقابل معاملات سهام

اگر هنوز فکر می کنید که فقط سهامداران می توانند از تغییرات در قیمت سهام سود ببرند ، شما هنوز با CFDs  (قراردادهای اختلاف) آشنا نیستید.
کد خبر : 489193
1.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، اینترنت طیف وسیعی از ابزارهای درآمدی را فراهم می کند که دهه ها پیش غیرقابل تصور بودند. درآمد فقط به اشتغال تمام وقت محدود نمی شود و با کلیک ماوس به بازارهای مالی جهانی دسترسی پیدا می کند. در راستای تحول فناوری ، معاملات سهام نیز تغییر شکل داده است. در حالی که سهام شرکت های بزرگ قدیمی هنوز وجود دارد ، بهترین پلتفرم معاملات فارکس روش های جدیدی را برای سودآوری از پویایی ارز ارائه می دهد.


اگر هنوز فکر می کنید که فقط سهامداران می توانند از تغییرات در قیمت سهام سود ببرند ، شما هنوز با CFDs  (قراردادهای اختلاف) آشنا نیستید. این طرح توسط کارگزاران معاملاتی مانند فارکس تایم ارائه شده است و در دنیا در حال افزایش است. اکنون ، بازار مالی جهانی از همیشه قابل دسترسی تر است.



تجارت سهام بورس قدیمی


سهام صادر شده در طی IPO راهی برای جذب شرکتهای سرمایه گذار است. کسانی که سهام خریداری می کنند ، سهامدار می شوند ، به عنوان مثال ، آنها اکنون درصدی از شرکت را در اختیار دارند . در این طرح سهام به عنوان دارایی فیزیکی عمل می کنند.


اینها به دارندگانشان اجازه می دهند که بر اساس عملکرد شرکت ، سود سهام عادی دریافت کنند. از این رو ، سهام سنتی معمولاً به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت تلقی می شود. این چیزی است که می تواند برای فرزندان و نوه های شما به عنوان یک میراث به جا بماند. با این حال ، موقعیت های مختلفی در استفاده وجود دارد.


معامله گران ، طولانی یا کوتاه ، به همان منطق مبادله ارز اعتماد می کنند. اگر انتظار دارید که قیمت دارایی شما از حالت انعطافی برخوردار باشد ، احتمالاً اکنون آن را می فروشید ، در نتیجه "کوتاه" خواهد بود. بعداً ، می توانید بیشتر سهام را با هزینه کمتری خریداری کنید.


از طرف دیگر ، معامله گرانی که انتظار دارند که از این ابزار برای به دست آوردن سود خود استفاده کنند ، برعکس عمل می کنند و  فروش را به تاخیر می اندازند. موقعیت طولانی ، معامله گران را قادر می سازد تا منتظر شرایط مطلوب تجارت باشند.


اصول تجارت سهام CFD


CFD به طور گسترده در حوزه های مختلف اقتصاد دیجیتال گسترش یافته است. CFD در ارزها ، کالاها و حتی شاخص های بازار وجود دارد. در هر شرایطی ، این طرح بر اساس عقد قرارداد بین فروشنده و خریدار CFD مشخص است. موضوع این توافقنامه حرکت قیمت مربوطه است.


خریدار مالک دارایی نیست و سهامدار نمی شود. بدون مالکیت واقعی ، دلالان آزادی و انعطاف پذیری بیشتری دارند. ظهور و سقوط در بازار امکان پیش بینی مالی در پیش بینی مالی را فراهم می آورد.


تمایزهای کلیدی بین ابزارها


در اینجا برجسته ترین تفاوت هایی که مزایای CFD ها را برجسته می کند وجود دارد. در اینجا مزایایی است که موجب میشود معامله گران در دنیا و جاهای دیگر جهان آن را ترجیح دهند.


فقدان دارایی های فیزیکی


معاملات سهم فیزیکی در مبادله فیزیکی صورت می گیرد. امروزه ، هنگامی که ما به گرفتن خدمات و کالاها از طریق اینترنت عادت کرده ایم ، جریان مالی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای بهره مندی از نوسانات ارزش سهام ، لازم نیست سهام شرکت انتخاب شده را در اختیار داشته باشید.


پویایی قیمت اساس سفته بازی های آنلاین را تشکیل می دهد و کلیه عملیات از راه دور از طریق ابزارهای دیجیتال انجام می شود. از این نظر ، CFD در سهام به طور مشابه با CFD روی ارزهایی کار می کند که شامل پول نقد واقعی نیست.


زمان مناسب تجارت


سهام فیزیکی فقط زمانی ممکن است معامله شود که مبادله مربوطه باز باشد. از طرف دیگر CFD های دیجیتالی کاملاً دیجیتالی ، می توانند 24 ساعت شبانه روز 5 روز در هفته خریداری و فروخته شوند.


انعطاف پذیری بیشتر


سهام متعارف معمولاً با در نظر گرفتن اهداف سرمایه گذاری بلند مدت خریداری می شود. CFD به طیف وسیعی از طرح ها اجازه می دهد. این دوره ها شامل دوره های بین روز ، روزانه و میان مدت است. شما ممکن است استراتژی خود را بر اساس تحلیل بازار و ترجیحات شخصی انتخاب کنید.


حجم معاملات


اندازه قطعه فقط توسط شما تعیین می شود. به لطف  گزینه اهرم ، شما به حجم های بزرگتر از آنچه که می توانستید با مبلغ سپرده پرداخت کنید ، دسترسی پیدا می کنید. نسبت ها از واسطه به کارگزار متفاوت است. به عنوان مثال ، اهرم 1: 100 به معنای معامله 10،000 دلار فقط به 100 دلار سپرده نیاز دارد (به عنوان حاشیه اولیه).



 بدون محدودیت استقراضی


موقعیتهای کوتاه با محدودیت هایی در بازارهای خاص همراه است. به عنوان مثال ، شما ممکن است قادر به انجام معامله نباشید ، مگر اینکه دارایی مورد معامله را قرض بگیرید. از طرف دیگر ، CFD چنین محدودیتی را اعمال نمی کند. این ممکن است در هر زمان و بدون تحمیل هزینه های استقراض انجام شود. از آنجا که معامله گران دارایی های فیزیکی ندارند ، انعطاف پذیری بیشتری نیز وجود دارد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته