دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 ارديبهشت 1399 - 13:03
نگاهداری در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

تعامل خوب دانشگاه آزاد اسلامی با صنایع در راستای طرح ارتباط با صنعت و جامعه

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه تعامل‌های خوبی در قالب طرح ارتباط با صنعت و جامعه با صنایع و سازمان‌های مختلف برقرار کرده است که بازار خوبی برای محصولات ایجاد می‌کند.
کد خبر : 488998
636935117111124342.jpg

بابک نگاهداری در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به وجود صندوق حمایت از پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: کار این صندوق حمایت مالی از پروژه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری است و در راستای دانشگاه کارآفرین و حل مسئله فعالیت می‌کند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی تعامل‌های خوبی در قالب طرح ارتباط با صنعت و جامعه با صنایع و سازمان‌های مختلف برقرار کرده است که بازار خوبی برای محصولات ایجاد می‌کند.


امیدواریم مسیر اخذ مجوز دستگاه اندازه‌گیری همزمان تب و اکسیژن خون به‌زودی طی شود


معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه درباره ساخت دستگاه اندازه‌گیری همزمان تب و اکسیژن خون بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا در کشور و رسالت اجتماعی‌ دانشگاه آزاد اسلامی که نیازهای جامعه را در مقاطع حساس برطرف می‌کند، اعضای مرکز تحقیقات انرژی و توسعه پایدار دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دستگاه خوبی را برای مبارزه با کرونا ساخته‌اند.



نگاهداری خاطرنشان کرد: این دستگاه همزمان تب و اکسیژن خون را اندازه‌گیری می‌کند و به فردی که تب دارد، هشدار می‌دهد. امیدواریم مسیر اخذ مجوز دستگاه به‌زودی طی شود و بتوانیم در یک مقیاس صنعتی و تجاری، این محصول فناورانه و دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی را در سطح جامعه در اختیار عموم مردم قرار دهیم.



انتهای پیام/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته