دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1399 - 11:29
نگاهداری:

فروش دستگاه اندازه‌گیری همزمان تب و اکسیژن خون واحد سمنان در دستور کار قرار بگیرد

معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستگاه اندازه‌گیری همزمان تب و اکسیژن خون یک دستگاه خوب و قابل قبول برای مبارزه با کروناست و باید مذاکراتی بشود تا موضوع فروش آن حل و مجوز آن به‌زودی صادر شود.
کد خبر : 488963
10.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بابک نگاهداری در مراسم رونمایی از دستگاه اندازه‌گیری همزمان تب و اکسیژن خون که صبح امروز در پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان استانی است که از بالاترین سطوح از رئیس‌جمهور تا پژوهشگران تحقیقاتی را تربیت کرده است؛ همچنین در واحد سمنان کارهای تحقیقاتی و پژوهشی خوبی انجام می‌گیرد.


وی افزود: دستگاه اندازه‌گیری همزمان تب و اکسیژن خون که به‌تازگی توسط پژوهشگران واحد سمنان ساخته شده است، یک دستگاه خوب و قابل قبول برای مبارزه با کروناست و باید مذاکراتی بشود تا موضوع فروش آن حل و مجوز آن به‌زودی صادر شود.


معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برای این دستگاه امیدواریم که بازار خوبی خلق شود و شاهد ساخت دستگاه‌های بیشتری از این نوع باشیم.


انتهای پیام/۴۱۱۸/۴۰۸۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته