حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در «تهران من» با شیوع کرونا
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در پي شيوع بيماري كرونا و لزوم رعايت فاصلهگذاري اجتماعي، با هدف حفظ سلامت شهروندان و نيز تشويق آنان به دريافت سرويسهاي شهري بهصورت آنلاين، این سازمان در اقدامي حمايتي بیش از 70 فروشگاه اينترنتي و كسب وكار آنلاين داخلي را كه مورد نياز روزمره شهروندان است، از طريق درگاه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir معرفي کرده و به این ترتیب شهروندان میتوانند نسبت به دریافت خدمت مورد نظر خود از خانه اقدام نمایند.
شهروندان از این پس با مراجعه به قسمت «فروشگاهها و خدمات آنلاین» در سامانه و اپلیکیشن «تهران من» ضمن آشنا شدن با انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت، میتوانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایتهای معرفی شده، متصل شوند.
در این قسمت از سامانه، بیش از 70 فروشگاه اینترنتی و ارائه کنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دسته بندیهای تفکیک شدهای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است.
همچنین دسترسی به فروشگاهها و خدمات در حوزههای تغذیه و مواد خوراکی، خدمات منزل، حمل و نقل و خودرو، سرگرمی و ورزش، لوازم الکترونیکی، خدمات کسب و پیشه، آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد، آرایشی، بهداشتی و سلامت نیز امکان پذیر است و در هر دسته بندی، ارائه کنندگان ویژه آن خدمات برخط، معرفی شده و با کلیک بر روی هر گزینه مستقیما به سایت آنها وارد میشویم.
گفتنی است سامانه و اپلیکیشن تهران من به صورت مدام بهروزرسانی شده و امکانات تازهای در حوزه سرویسهای برخط به شهروندان بهویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا ارائه میکند.
انتهای پیام/4145
انتهای پیام/