دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1399 - 17:11
رئیس پایگاه یکم پليس امنيت عمومی پايتخت خبر داد؛

پلمب 2 سفره خانه متخلف در شمال تهران

رئیس پایگاه یکم پليس امنيت عمومی پايتخت با اشاره به ادامه دار بودن طرح برخورد با واحدهای صنفی عرضه کننده قلیان، از پلمب 2 سفره خانه متخلف در حوالی فرحزاد به علت عدم توجه به ابلاغيه ممنوعيت عرضه قليان خبر داد.
کد خبر : 483910
پلمب.jpg

بهنام ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در مورد این‌که با شیوع ویروس کرونا ابلاغیه عدم عرضه قلیان در سفره خانه‌ها و قلیان سرا‌ها با همکاری اتحادیه‌های مربوط به کلیه صنوف ابلاغ شد،گفت: متأسفانه روز گذشته اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر عرضه پنهانی قلیان توسط متصدیان دوسفره خانه متخلف در محدوده فرحزاد دریافت شد.


وی افزود: با دريافت گزارش و تأييد خبر، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی غروب روز بیستم و نهم فروردین ماه تيم‌هایی از مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه یکم پليس امنيت پايتخت به اين اماکن مراجعه و ضمن هماهنگی با مقام قضائی هر دو واحد صنفی سفره خانه پلمب و متصدیان متخلف اين واحدهای صنفی را دستگير و به دادسرا معرفی کردند.


رئیس پایگاه یکم پليس امنيت عمومی پايتخت با تأکید بر ممنوعيت عرضه قلیان تا اطلاع ثانوی، خاطر‌نشان کرد: در صورت عدم رعايت ضوابط توسط متصديان واحدهای صنفی با آنان برخورد قانونی و برابر قانون مغازه آنها پلمب خواهد شد.


انتهای پیام/4076/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته