دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1399 - 14:50
میرتاج‌الدینی در گفتگو با آنا:

رئیس‌جمهور نباید به گزارش دیوان محاسبات واکنش عصبی نشان دهد/ روحانی شفاف‌سازی کند

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: دولت به‌جای اینکه از گزارش دیوان محاسبات آزرده‌خاطر شود و رئیس‌جمهور واکنش عصبی نشان دهد، بهتر است مستندات را به دیوان محاسبات و مجلس ارائه دهد.
کد خبر : 483840
174f4a86_79ee_4b20_91fa_f25eea751e98.jpg

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در واکنش به سرنوشت نامعلوم ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی اظهار کرد: دیوان محاسبات گزارش خود را در رابطه با بودجه سال 97 ارائه داد و موارد ابهام و سؤالات روشنی که در خصوص مبلغ 4.8 میلیارد دلار ارز چهار هزار و 200 تومانی داشت را ابراز کرد که این کار جزء وظایف قانونی دیوان محاسبات است.


وی افزود: دولت به‌جای اینکه از گزارش دیوان محاسبات آزرده‌خاطر شود و آقای رئیس‌جمهور واکنش عصبی نشان دهد، بهتر است مستندات و اطلاعات تکمیلی و کامل را به دیوان محاسبات و مجلس ارائه دهد.


منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم با بیان اینکه دولت باید نسبت به واردات کالاهای غیرضروری با ارز چهار هزار و 200 تومانی گزارش ارائه دهد، گفت: دولت موظف است که پاسخگو باشد و طفره رفتن از اجرای شعار شفافیت با کلی‌گویی جایز نیست.


میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: متأسفانه با رقم 4.8 میلیارد دلار ارز چهار هزار و 200 تومانی یا اصلاً کالا وارد نشده یا اگر هم وارد شده، جزء کالاهای غیرضروری بوده است  و قطعاً اگر دولت در خصوص این ارقام شفاف‌سازی و مستندات ارائه دهد، بر روی اصلاح گزارش و آمار و ارقام ارائه‌شده توسط دیوان محاسبات تأثیرگذار خواهد بود.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب