دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق گشایش یافت

پانزدهیمن نمایشگاه بین المللی صنعت برق از امروز هفدهم آبان به مدت 4 روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
کد خبر : 48314

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، مراسم افتتاح این نمایشگاه صبح امروز با حضور حمید چیت‌چیان وزیر نیرو و مدیران ارشد صنعت برق برگزار شد.


پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق با حضور 541 شرکت خارجی و داخلی متشکل از 200 شرکت خارجی و 341 شرکت داخلی، آخرین تجهیزات و تولیدات خود را به معرض دید عموم می‌گذارد. در دوره گذشته این نمایشگاه 110 شرکت خارجی حضور داشتند، اما در این دوره فعالان خارجی صنعت برق حضور خود را پر رنگ‌تر کردند.


در این دوره از نمایشگاه شرکت‌هایی از کره جنوبی، ترکیه، چین، آلمان، اسپانیا، آمریکا، هنگ کنگ، سوئد، سوئیس، کانادا، جمهوری چک، ژاپن، بلژیک، اوکراین، هلند، فنلاند، امارات و ... حضور دارند.


در حاشیه این نمایشگاه نشست‌های تخصصی با حضور فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، حائری مشاور عالی وزیر نیرو و رئیس مرکز پشتیبانی صنایع آب و برق در توسعه صادرات، کردی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توانیز و مدیران دولتی و خصوصی، تشکل‌ها، انجمن‌ها و سندیکای صنعت برق برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته