دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 فروردين 1399 - 12:54
عضو شورای شهر تهران:

شهرداری تهران از حیث مالی نفس‌های آخر را می‌کشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران از حیث مالی نفس‌های آخر را می‌کشد و با توجه به کاهش شدید منابع درآمدی اگر حمایت‌های مالی از شهرداری صورت نگیرد با کمال تأسف در روزهای آینده مجبور هستیم خدمتی ارائه ندهیم.
کد خبر : 481577
social-10685111-0.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش رئیس ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا در استان تهران، اظهار کرد: آقای زالی، برخلاف آنچه فرمودید که انسجام و هماهنگی در ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا قابل لمس است و به نظر می‌رسد این ستاد دچار بحران بوده و این موضوع یکی از نقاط ضعف جدی اداره کشور در شرایط فعلی است.


وی تصریح کرد: دلیل این بحران این است که دو تن از مقامات ارشد کشور یکی گفت از شنبه کار تمام است و به شرایط عادی باز می گردیم و دیگری هم سردار بزرگواری است که گفت از پس فردا خلوت سازی می کنیم. مردم اثرات هیچ کدام از این دو تصمیم را ندیدند. 


عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: صدای غیرواحدی از مدیریت بحران به گوش می‌رسد و مردم احساس بی‌پناهی کرده و حس می‌کنند کسی بالای سرشان نیست.


رسولی با اشاره به این مطلب که شهرداری تهران از حیث مالی نفس‌های آخر را می‌کشد، گفت:  با توجه به کاهش شدید منابع درآمدی اگر حمایت‌های مالی از شهرداری صورت نگیرد با کمال تأسف در روزهای آینده مجبور هستیم به دلیل خالی بودن جیب این خدمات را ادامه ندهیم. 


وی در پایان از فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران خواست تا در توزیع منابع حاکمیتی و فرابخشی به شهرداری تهران هم توجه داشته باشد.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته