دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آخرین خبرها از گزینه کنداکتور پخش رمضان؛

«زیرخاکی» به کنداکتور رمضان می‌رسد؟/ کارگردان: فعلا قطعی نیست!

تازه‌ترین سریال جلیل سامان با حال و هوایی مفرح و کمدی از روزهای مبارزات انقلاب اسلامی، همچنان انجام مراحل فنی است و به نظر در ماه رمضان روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.
کد خبر : 480797
1398092410135032319124114.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، شبکه‌های سیما در حوزه سریال‌های کنداکتور شبانه نوروز تلاش دوچندانی داشته‌اند و همچنان هم ایام نسبتا سختی را پشت سر می‌گذارند. کنداکتوری که بواسطه شیوع کرونا در کشور و پر کردن اوقات فراغات مردم در خانه‌ها، قبل از سال جدید در پیش گرفته شد و بعدتر هم به نوروز رسید و کم کم آماده ماه رمضان نیز خواهد شد.


هرچند فعلا پخش دو سریال نوروزی «کامیون» و «دوپینگ» از شبکه‌های دو و سه ادامه دارد و تا پیش از ماه رمضان نیز شاهد پخش آنان خواهیم بود. با این حال شرایط خانه‌نشینی مردم و نیز تدارک تازه برای کنداکتور ماه رمضان کمی برنامه‌ریزی مدیران سیما را تغییر داده است.


در این راستا سریال پرمخاطب «نون.خ 2» به کارگردانی سعید آقاخانی که برای ماه رمضان شبکه یک سیما مهیا شده بود، با پخش زودتر و خارج شدن از جدول رمضان قرار است از 20 فروردین روی آنتن سیما برود. بنابراین گزینه قطعی شبکه یک برای ماه رمضان، فعلا مشخص نیست و در حد حدس و گمان است.


احتمالا سیما برای رمضان دوباره سریال‌هایی خانوادگی و یا نسبتا کمدی را روانه آنتن می‌کند که در بین تولیدات درحال ساخت یکی از گزینه‌ها «زیرخاکی» خواهد بود.


زیرخاکی


جلیل سامان هرچند در گفتگو با خبرگزاری آنا درباره پخش «زیرخاکی» در ماه رمضان تأکید کرد: «هنوز این تغییر در کنداکتور شبکه و پخش حتمی سریال در ماه رمضان قطعی نشده. فعلا هم ضبط و تصویربرداری متوقف شده است»،


با این حال «زیرخاکی» همچنان مراحل فنی خود را پشت سرمی‌گذارد و به نظر بتوان شاهد پخش آن در روزهای آتی  باشیم. بخشهایی از قصه سریال نیز ضبط نشده و با قطعیت پخش برای رمضان باید جلوی دوربین برود.


جلیل سامان سریال کمدی اجتماعی «زیرخاکی» که محصول مستقیم سیمافیلم است را در تابستان 98 و در محله‌های قدیمی تهران ازجمله کوچه و محلات قدیمی مولوی کلید زد. این سریال مفرح، قصه‌ای با حال و هوای پایان دهه پنجاه و روایت مبارزات انقلابی دارد که از بازیگران مطرحی نیز بهره گرفته است.


زیرخاکی


«زیرخاکی» از ۳۰ مرداد در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورد و محله مولوی، شوش، شهرک غزالی، بیمارستان، کلانتری، پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد، دهکده المپیک، باغ آذری تهران و خانه‌هایی در مرادآباد و جاده قم از لوکیشن‌های آن بوده است.


ضبط فصل اول «زیرخاکی» به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا چهارم دی‌ماه در خانه‌ای قدیمی حوالی میدان قزوین و با سکانس بازی پژمان جمشیدی و امید روحانی به اتمام رسید و گروه فعلا تولید و تصویربرداری فصل دوم را ادامه می‌دهند.


زیرخاکی


 قصه این مجموعه درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای طنزی می‌شود. درباره داستان مجموعه نوشته‌اند: «ماجرای سریال از سال 56 آغاز می‌شود، فریبرز که به همراه همسر و فرزندش زندگی می‌کند به قصد یافتن گنج زمین خانه قدیمی را می‌کند اما جستجوهای او زیر نظر ساواک است.


فرهاد برادر فریبرز افسر نیروی هوایی است و تلاش دارد به همراه تعدادی از دوستان خود مانع خروج موشک‌های فانتوم توسط تکنیسین‌های آمریکایی شود ولی خرابکاری‌های فریبرز مدام سر راه فرهاد ایجاد مشکل می‌کند و برای نیروهای امنیتی سوء تفاهم به وجود می‌آورد.»


سریال زیرخاکی


پژمان جمشیدی بازیگر اصلی سریال است و ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر، گوهر خیراندیش، ایرج سنجری، نادر فلاح، اصغر نقی زاده و بازیگر خردسال رایان سرلک دیگر بازیگران آن به شمار می‌آیند.


«زیرخاکی» که با گذشت دو سال از پخش آخرین ساخته تلویزیونی سامان یعنی «نفس» آماده می‌شود، سریالی مفرح است که در دو فصل و ۲۵ قسمت  به تحولات ایران پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت.


انتهای پیام /4143/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته