دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1398 - 11:55
معاون شهردار تهران:

درخواست گواهی پایان کار آپارتمانی غیرحضوری شد

معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران گفت: به‌منظور کاهش تردد شهروندان تهرانی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، امکان ثبت درخواست جهت دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی، غیر حضوری شد.
کد خبر : 477988
5.JPG

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، عبدالرضا گلپایگانی با بیان این‌که درخواست گواهی پایان کار آپارتمانی غیر حضوری شد، اظهار کرد: شهروندان تهرانی از تاریخ 25 اسفند ماه سال جاری می‌توانند با استفاده از کارتابل شهروندی خود درخواست دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی را ثبت کنند.


وی افزود: شهروندان با مراجعه به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir می‌توانند از این امکان استفاده کنند و بنابراین نیازی به مراجعه به شهرداری‌های مناطق ۲۲گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیک، نیست.


معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران ادامه داد: همچنین چاپ کلیه فرم‌های اعلام عوارض (انواع پروانه و گواهی ساختمانی) نیز اتوماتیک شد.


گلپایگانی تأکید کرد: در این راستا شهروندان تهرانی از ۲۱ اسفند ماه جاری می‌توانند فرم‌های اعلام عوارض را به صورت فایل pdf در کارتابل شهروندی سامانه اینترنتی تهران من مشاهده کنند و بدین منظور لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بدهی نداشته باشند.


وی در پایان گفت: خدمات ذکر شده به همت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و هم چنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و حفظ سلامت شهروندان محترم تهرانی، پرسنل شهرسازی و  دفاتر خدمات الکترونیک ایجاد شده است.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته