دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1398 - 17:08
معاون شهردار تهران:

تالار گفتگوی معاونت شهرسازی و معماری برای شهروندان راه‌اندازی شد

عبدالرضا گلپایگانی از راه‌اندازی تالار گفتگوی معاونت شهرسازی و معماری به‌منظور در دسترس قرار دادن طرح‌های موضوعی و موضعی در نقشه مکان‌نما برای عموم خبر داد.
کد خبر : 472396
unnamed.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، عبدالرضا گلپایگانی در ارتباط با راه‌اندازی تالار گفتگوی شهری اظهار کرد: تالار گفتگو شهری به همت اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور شهرسازی و معماری این معاونت به منظور دریافت نظرات و جلب مشارکت شهروندان محترم تهرانی در تهیه، تصویب و اجرای پروژه های شهرسازی و معماری راه‌اندازی شد.


وی با بیان این‌که به همین منظور طرح‌های موضوعی و موضعی برای عموم مردم در نقشه مکان نما قابل دسترسی است، افزود: علاوه بر تالارگفتگوی شهری، سامانه ای نیز به منظور پاسخ به پرسش های شهروندان طراحی شده است.


معاون معماری و شهرسازی شهردار تهران گفت: در این سامانه کارشناسان فنی معاونت شهرسازی و معماری پس از دریافت سؤالات شهروندان و طبقه بندی، آنها را به دست کارشناسان مرتبط با موضوع سپرده تا راه‌حل‌های کارشناسی به شهروندان ارائه کند و موضوعات طرح شده را در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی و بررسی قرار دهد.


شایان ذکر است شهروندان محترم تهرانی با مراجعه به سایت معاونت شهرسازی و معماری می‌توانند به تالار گفتگو شهری و سامانه پرسش و پاسخ دسترسی پیدا کنند.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته