دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1393 - 10:47
رئیس واحد تهران شمال در گفت‌وگو با آنا:

۵ هکتار از اراضی پردیس حکیمیه به فضای سبز تبدیل شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: در راستای طرح تکمیل و تجمیع دانشکده‌ها و مراکز آموزشی و تحقیقاتی واحد در پردیس این دانشگاه واقع در حکیمیه تهرانپارس، ۵ هکتار از اراضی این سایت به فضای سبز تبدیل شد.
کد خبر : 4749

دکتر علی محمد صفانیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: با توجه به تعامل مناسب دانشگاه آزاد تهران شمال با شهرداری منطقه ۴ تهران بزرگ، ۵ هکتار از اراضی سایت پردیس این واحد دانشگاهی به فضای سبز تبدیل که در آن از ۸۰ نوع گونه گیاهی استفاده شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال ادامه داد: این گونه‌های گیاهی به نحوی انتخاب شده که علاوه بر زیباسازی سایت، موجب هدایت خودرو‌ها و عابران نیز شده است.


صفانیا از زیرساخت‌های این طرح نیز سخن گفت و افزود: موضوع آبرسانی فضاهای سبز و ساخت تأسیسات مناسب نیز در دستور کار قرار گرفته که با صرفه جویی در منابع انرژی به ویژه منابع آب و استفاده از نوع پوشش گیاهی این امر میسر شده است.


مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از حسن همکاری شهرداری منطقه ۴ تهران، خاطرنشان کرد: در انتخاب پوشش فضای سبز از انواع مختلف گیاهان چهار فصل انتخاب شده که همواره این سایت بانشاط و طراوات خاصی توأم باشد با اینکه بعضی از این گونه‌ها در فضاهای عمومی یافت نشده و منحصر به فرد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته