دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1394 - 13:36
نعمتی نماینده مجلس

برخی تندروی‌ها، به عملیات انتحاری علیه افراد شبیه است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت که رفتار تندروها مصادق آن آیه قرآن است که کسانی که در حال غرق شدن هستند، به هر ریسمانی چنگ می‌زنند.
کد خبر : 47482

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تذکرات این روزهای نمایندگان تندرو در مجلس و استفاده آنان از هر وسیله‌ای برای انتقاد از رئیس مجلس، اظهار کرد: متأسفانه دوستان ما به سمتی می‌روند که حکایت از عملیات انتحاری علیه افراد را دارد و برخی تندروی‌ها، به عملیات انتحاری شباهت دارد.


وی با اشاره به اینکه «ارتباط آنچه در این باره اتفاق می‌افتد با موضوع برجام، روشن است»، افزود: رفتار تندروها مصداق آن ضرب المثل است که «کسانی که در حال غرق شدن هستند به هر ریسمانی چنگ می‌زنند.»


نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به تذکر مهدی کوچک‌زاده در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس، مبنی بر اینکه «رئیس مجلس بودجه 42 میلیاردی مجلس را چه کرده است؟»، تصریح کرد: مگر می‌شود پولی در اختیار رئیس مجلس باشد که هیئت رئیسه و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از آن بی‌خبر باشند؟


نعمتی با اشاره به دیوارکشی جدید اطراف مجلس گفت: به لحاظ پدافندی تصمیم بر این شد که چنین دیواری اطراف مجلس کشیده شود، چراکه دیوارهای پیشین متزلزل بود و در شرایط خاص ممکن بود صدمات جبران‌ناپذیری را به بار آورد.


وی گفت: این افراد می‌خواهند با این رویکرد خود را در کانون قدرت قرار دهند ولی مردم ما آگاه هستند و این کارها خیلی به نتیجه نمی‌رسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته