دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1398 - 14:23
رئیس پارک ملی بمو:

26 هزار هکتار از اراضی پارک ملی بمو رفع تصرف شد

رئیس پارک ملی بمو گفت: دو مورد از اراضی پارک ملی بمو به ترتیب به مساحت 5 هزار و 600 متر مربع در منطقه قبط قلو و 20 هزار و 633 متر مربع در منطقه چاه سرخ (گردنه کتک) خلع ید و رفع تصرف شد.
کد خبر : 472825
unnamed (4).jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان حفاظت محیط زیست، علی آرندی از خلع ید و رفع تصرف دو مورد از اراضی پارک ملی بمو به ترتیب به مساحت 5 هزار و 600 متر مربع در منطقه قبط قلو و 20 هزار و 633 متر مربع در منطقه چاه سرخ (گردنه کتک) خبر داد.


رئیس پارک ملی بمو افزود: خلع‌ ید و رفع تصرف این اراضی ملی در اجرای حکم قضایی و براساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون مجازات اسلامی توسط مأموران این اداره و با همکاری نیروی انتظامی انجام شده است.


بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، حفاظت و بهبود و بهسازی محیط زیست و پیشگیری و ممانعت از هرنوع آلودگی و هر اقدام تخریبی که موجب برهم خوردن تعادل و تناسب محیط زیست شود و همچنین کلیه امور مربوط به جانوران وحشی و  آبزیان آب‌های داخلی از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست است.


پارک ملی بمو از پارک‌های ملی ایران در استان فارس است. این پارک که نامش را از کوه بمو گرفته‌ است، در در 10 کیلومتری شمال شهر شیراز قرار دارد.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته