دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1398 - 11:20
کرباسچی:

انتخابات ناموس دموکراسی است/ باید در انتخابات حضور داشته باشیم

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم مردم را دعوت به حضور در انتخابات کنیم ولی علی رغم تایید صلاحیت حدود ۷۰۰۰ نفر از واجدین شرایط به دلایل مختلف در عرصه انتخابات حضور نداشته باشیم، گفت: ما به هیچ وجه نباید نهاد انتخابات که ناموس دموکراسی است را نادیده بگیریم.
کد خبر : 472491

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در نشست خبری امروز این حزب در پاسخ به این سؤال که برنامه این حزب برای حضور در عرصه انتخابات چیست به‌ویژه با توجه به عملکرد فراکسیون امید و مجلس دهم که انتقادات زیادی را به همراه داشته چیست، اظهار کرد: ما نمایندگانی چون مطهری و رحیمی را که گرفتار بررسی صلاحیت‌ها شدند و از این مرحله عبور نکردند را شهید عرصه انتخابات می‌دانیم، ولی در همین سخت‌گیری‌هایی که در این دوره از انتخابات شده نیروهای ارزشمند دیگر از جمله دوستانی که در این جلسه حضور دارند، هستند که قادرند عملکرد قابل قبولی در مجلس داشته باشند. 


وی افزود: ما بین تکلیف شرعی و تکلیف انسانی احساس می‌کنیم باید بن بست‌هایی که وجود دارد را بشکنیم. ما نمی‌توانیم مردم را دعوت به حضور در انتخابات کنیم ولی علی رغم تایید صلاحیت حدود 7000 نفر از واجدین شرایط به دلایل مختلف در عرصه انتخابات حضور نداشته باشیم. 


کرباسچی گفت: ما در اطلاعیه حزب برای انتخابات 10 سرفصل کلی را در صورت حضور کاندیداهای معرفی شده ارائه داده‌ایم.


وی تاکید کرد: ما به هیچ وجه نباید نهاد انتخابات که ناموس دموکراسی است را نادیده بگیریم و باید با تمام توان و با کمک احزاب اصلاح‌طلب و به کمک کاندیداهای اصلاح طلبی که در این عرصه حضور دارند، بتوانیم شرایط کنونی را با پیاده سازی سرفصل های اعلام شده بهبود ببخشیم.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته