دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1398 - 14:21
ژنرال صهیونیست:

پایان حیات اسرائیل اجتناب‌ناپذیر است

یک ژنرال بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار مقاله‌ای، بر پایان دوران اسرائیل تأکید کرد و نوشت که پایان حیات این رژیم اجتناب‌ناپذیر است.
کد خبر : 472335
8888.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از هاآرتص، ژنرال «اسحاق بریک» اسراییل را به خانه‌ای تشبیه کرد که «همچنان پابرجاست، اما سقف آن در حال شکاف برداشتن است.»


وی گفت: وضعیت امنیتی اسراییل هم‌اکنون این‌گونه است، زیرا رژیم توان دفاع از جبهه داخلی در جنگ آتی را ازدست‌داده است.


«آویو کوخاوی» رئیس ستاد نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی نیز دو هفته پیش با انتشار بیانیه‌ای، برای اولین بار خواستار افزایش آگاهی عمومی در میان جبهه داخلی برای جنگی شد که ازنظر سختی و دشواری قابل‌مقایسه با جنگ‌های گذشته نیست.


ژنرال بریک تأکید کرد: منظور کوخاوی موشک‌هایی است که هم‌اکنون در نوار غزه، لبنان، سوریه و عراق به سمت اسراییل نشانه رفته‌اند.


وی افزود: ۱۵ سال از دومین جنگ لبنان سپری‌شده است که طی آن اسراییل خود را در معرض مستقیم آتش‌بار سنگین شکل‌گرفته از شمال و جنوب یافت و در همان زمان مشخص شد که قواعد جنگ در منطقه تغییر کرده و دشمن اسراییل در جریان این امر قرار دارد و لحظه‌شماری می‌کند تا با کمک ۲۰۰ هزار موشک و راکت انبارشده در زرادخانه‌های خود، اسراییل را از بین ببرد.


این ژنرال صهیونیست خاطرنشان کرد که تنها با آمار نمی‌توان تهدید کرد، بلکه باید در این زمینه تحول دیگری شکل بگیرد که همان دقت است. دقت بالای تسلیحات موجود در اختیار دشمن هم‌اکنون بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف اسراییل به شمار می‌رود، زیرا وقتی یک موشک سنگین نقطه زن شلیک شد، بهتر است به جزئیات پیامدهای حاصل از آن نپردازیم.


بریک در مقاله خود این سؤال را مطرح کرد که «سامانه پدافند هوایی اسراییل در برابر این تهدیدها چیست» و سپس به آن پاسخ داده و گفت: ساختار دفاعی ما بسیار اندک است و در واقع در هنگام آزمون عملی می‌توان به‌سادگی گفت که هیچی نداریم.


وی ادامه داد: در جنگ آتی نه‌تنها سربازان نظامی و ذخیره کشته خواهند شد، بلکه غیرنظامیان در سراسر اسراییل نیز با خطر مرگ مواجه خواهند شد و مراکز غیرنظامی و بیمارستان‌ها و ایستگاه‌های برق و وزارت خانه‌ها و کارخانه‌ها و پالایشگاه‌های نفت هدف قرار خواهند گرفت. این امر باعث فلج شدن اسراییل و فرار مردم به خارج از آن خواهد شد. اسراییل این بار با توان دفاعی صفر با دشمنی با توان تهاجمی بسیار بالا مواجه خواهد شد.


بر اساس این گزارش، «آری شافیط» تحلیل‌گر سیاسی صهیونیست با انتشار مقاله‌ای در روزنامه «هاآرتص» در سال ۲۰۱۷ نوشت: اسراییل هم‌اکنون نفس‌های آخر خود را می‌کشد و این شرایط محصول دروغ مطرح‌شده از سوی صهیونیسم در مورد «هولوکاست» و «سرزمین موعود» هستند.


شافیط توضیح داد: اوضاع در اسراییل به نقطه بی‌بازگشتی رسیده و پایان دادن به اشغالگری و توقف روند‌ شهرک‌سازی و تحقق یافتن صلح به یک امر محال تبدیل‌شده است. وی از یهودیان خواست تا اسراییل را ترک کنند. اگر چنین وضعی پیش بیاید زندگی در اسراییل معنایی نخواهد داشت و باید آن را ترک کرد.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته