مردم از خدمات متنوع کانون جهانگردی استفاده کنند/ سامانه ۰۹۶۲۹ پاسخگوی ۱۴۶ هزار تماس مردمی بوده است
به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حسین اربابی پیش از ظهر امروز در چهل و ششمین نشست اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که در هتل لاله تهران برگزار شد با اشاره به خدمات سامانه ۰۹۶۲۹ در سال ۹۸ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سامانه ۰۹۶۲۹، پاسخگوی ۱۴۶ هزار تماس مردم بوده است که ۲۱ هزار تماس در خصوص راهها، ۱۵ هزار و ۹۶۴ تماس در مورد صدور اسناد سفرهای خارجی، ۱۳ هزار تماس با موضوع دریافت کمک جادهای و امداد خودرو، ۹هزار و ۵۰۰ مورد در خصوص خدماتدرمانی، ۱۴ هزار تماس در مورد پایانههای مسافربری، ۱۴ هزار تماس در مورد مراکز رفاهی، ۱۹ هزار تماس با موضوع گردشگری و در مجموع ۱۹ هزار تماس در خصوص هواشناسی داشتیم.
وی افزود: میانگین زمان انتظار تماس افراد با این سامانه ۵ تا ۱۲ ثانیه بودن و میانگین مدت مکالمه مردم با کارشناسان ما ۷۵ ثانیه محاسبه شده است که اپراتورها یا دسترسی شبانهروزی که به اطلاعات ارائه شده از طرف سایر دستگاهها داشتند، پاسخگوی مردم بودهاند.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی افزود: با همراهی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اطلاعات مرتبط با موضوع گردشگری کاملا بهروزرسانی شده است و امیدوارم برای استفاده کاملتر مردم، دیگر دستگاههای مرتبط با موضوع سفر حتما اطلاعات مورد نیاز را در اختیار این سامانه قرار دهند.
انتهای پیام/4145/
انتهای پیام/