دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1398 - 15:07

سامانه جدید مرکزنظارت، ارزیابی، بازرسی ورسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد

سامانه جدید مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی فعالیتهای نظارتی رونمایی شد.
کد خبر : 470693

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ایام الله دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی فعالیت‌های نظارتی، به عنوان ضامن سلامت و بقای نظام اسلامی، پورتال جدید مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به بهره‌برداری رسید و از 12 بهمن کار خود را آغاز کرد.


در پورتال جدید به طور تخصصی شکایات و انتقادات مخاطبان شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اخذ و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی می ‌شود.


مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، بر اساس سه اصل بازرسی، نظارت و ارزیابی در چارت تشکیلاتی دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته و ساختار آن به چهار معاونت بازرسی و پاسخگویی به شکایات، نظارت مالی، نظارت و ارزیابی عملکرد و نظارت و ارزیابی آموزشی و دانشجویی تقسیم شده است که وظیفه کمک به حل مسائل دانشگاه در کلیه سطوح را برعهده دارد.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته