دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1398 - 13:50
یک مسئول انتظامی خبر داد؛

برخورد با 24 سفره‌خانه متخلف در شرق تهران/ 2 نفر بازداشت شدند

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت با اشاره به بازدید مأموران پلیس از 56 قهوه‌خانه در شرق تهران گفت: با 24 قهوه‌خانه به‌دلیل تخلفات رخ داده، برخورد شد.
کد خبر : 470670
6110.jpg

نادر مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از برخورد با 24 واحد صنفی قهوه‌خانه و سفره‌خانه به‌دلیل عدم پروانه کسب و عدم رعایت مقررات در شرق تهران خبر داد و گفت: هفته گذشته در راستای نظارت بر عملکرد قهوه‌خانه‌ها از 56 واحد صنفی در مناطق تهران‌پارس و نظام‌آباد بازدید به عمل آمد و برخی از سفره‌خانه‌ها اخطار گرفتند و با 24 واحد صنفی نیز برخورد شد.


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت ادامه داد: یکی از قهوه‌خانه‌ها پلمپ شد و دو متصدی آن نیز دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.


وی گفت: طرح‌های نظارتی پلیس از واحدهای صنفی به‌ویژه قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌ها در تمام مناطق تهران ادامه خواهد داشت تا درصورت مشاهده تخلف، با متصدیان قهوه‌خانه‌ها برخورد شود.


انتهای پیام/4110/


 


انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس قهوه خانه
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
۰
متاسفم برای این سازمان که خودش مسبب اعتیاد جوانان به قلیان هست و بعد ادعای کنترل و نظارت دارد !!!!
سیدمجتبی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸
۰
فقط بلدن عرض اندام کنند چرا سراغ هتلها رستورانهای درجه یک و دو و سه و چلوکبابیها ووو نمی رین که ببینید مراحل طی شده قبل از ساخت کباب برگ چطوره فرق بین هتل ۵ستاره و نان داغ کباب داغ نیست مگراینکه گوشت کباب برگ از بره باشد اونوقت میشه گفت بهداشتی و سالمه . در غیر اینصورت هرکس و هر مقام و مدیری بگه بهداشتی و سالمه کذاب محض و دروغگوی بزرگیست . زورتون به کله گنده ها باید برسه تا پایین ترها اصلاح کنند خودشون رو . پس کمی خجالت باید چاشنی کارشود.
هلدینگ شایسته