دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علیرضا آرا در گفتگو با آنا:

ورود اتفاقی به سینما کسی را بازیگر نمی‌کند/ در سینما هم دنبال نقش جذاب و چالش‌برانگیزم

بازیگر فیلم «مردن در آب مطهر» اعتقاد داشت: برای بازیگر شدن بهترین راه به زعم من، فضای آکادمیک است چه دانشگاه باشد و چه از طریق فراگیری آموزش‌های لازم در موسسات معتبر. نکته دوم کسب تجربه است و اینکه صبر داشته باشند.
کد خبر : 470580
آرا3.jpg

علیرضا آراء بازیگر سینما و تلویزیون و از جمله بازیگران فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» در گفتگو با خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا بیان کرد: من سال‌هاست در تئاتر مشغول کارم و همان مسیری را که در این بیست سال در تئاتر و بعدتر تلویزیون دنبال کردم، در سینما دنبال خواهم کرد.


اگر جذاب باشد و باری بر من اضافه کند، می‌پذیرم


وی افزود: «مردن در آب مطهر» ورود جدی من در حوزه سینما نیست و قبل‌تر هم این فضا را تجربه کرده‌ام. من به عنوان یک بازیگر، دنبال نقش خیلی بزرگ نیستم تا جایی که حتی نقش کوتاه  ولی جذاب و چالش‌برانگیز را هم می‌پذیرم. به دور هر اغراق و شعاری این کیفیت نقش است که در اولویت انتخاب من است حتی اگر یک سکانس یا نقش اصلی باشد.


آرا اضافه کرد: من بازیگرم و هر نقشی که برایم جذاب باشد و در عین حال توانایی و انگیزهای هم برای آن داشته باشم و بدانم چیزی به من اضافه می‌کند را می‌پذیرم. از قبل تعیین نمی‌کنم که کدام نقش‌ها را بازی کنم.


این افراد در عالم بازیگری دوامی ندارند


این بازیگر درباره بهترین مسیر ورود به عرصه بازیگری اعتقاد داشت: بهترین راه به زعم من، از فضای آکادمیک است چه فضای دانشگاه باشد و چه از طریق فراگیری آموزش‌های لازم در موسسات معتبر. نکته دوم کسب تجربه است که بعد از یادگرفتن پایه این حرفه، باید تجربه کافی کسب کنند و در عین حال صبر داشته باشند.


علیرضا آرا اینگونه نیز اظهار داشت: هر کسی که این فضا را به‌درستی طی کرد، می‌تواند امید به ماندن و ماندگاری در حرفه بازیگری داشته باشد. البته برخی هم به‌طور اتفاقی آمده‌اند و موفقیت‌هایی هم داشته‌اند ولی این مصداق همه نیست و اینجور افراد  معمولا جا پای ثابتی در این هنر نخواهد داشت.


انتهای پیام /4143/پ


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته