دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نوید پورفرج در گفتگو با آنا:

می‌خواهم سینمایی را دنبال کنم که برایم ایجاد چالش کند/ بدم نمی‌آید نگاهی هم به سیمرغ فجر داشته باشم + فیلم

بازیگر «مغز استخوان» گفت: من نقش و فیلمی را پذیرفتم که بتواند حتی در جشنواره فجر نیز به خوبی دیده شود یعنی حرفی برای گفتن داشته باشد. بدم نمی‌آید که نگاهی هم به سیمرغ فجر داشته باشم.
کد خبر : 470402
پورفرج2.jpg

به گزارش خبرنگار سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سینمای ایران هر از گاهی بازیگران جوان و کاربلدی را به عرصه بازیگری معرفی می‌کند که می‌توانند کیفیت سینمای ایران را دوچندان کنند.


نوید پورفرج، بازیگری است که در اولین تجربه کاری خود در سینما و با فیلم «مغزهای کوچک زنگ‌زده» حتی نامزد دریافت جایزه بازیگری هم شد و بعد دو سال دوباره نقش دیگری را در فیلم «مغز استخوان» بازی کرد؛ فیلمی که در جشنواره فجر سی و هشتم رونمایی شده است.


پورفرج درباره این اتفاق به خبرنگار آنا گفت: من تمام تلاشم این است که نقش‌ها را متفاوت بازی کنم. دنبال نقشی بودم که برایم ایجاد چالش کند. به نظرم این چالش را در فیلم «مغز استخوان» هم دیده‌ام.


این بازیگر همچنین درباره نگاه خود به جوایز فجر گفت: من نقش و فیلمی  را پذیرفتم که بتواند حتی در جشنواره به خوبی دیده شود یعنی حرفی برای گفتن داشته باشد. بدم نمی‌آید که نگاهی هم به سیمرغ فجر داشته باشم.


پورفرج درباره بازیگران جوان که گاه از فضای هنری شهرهای مختلف به جریان اصلی سینما نیز وارد می‌شوند، گفت: من خودم کرمانشاهی هستم و به خوبی این فضا را می‌شناسم حتی بازیگری را از شهرستان شروع کردم. نه اینکه آنجاها برای بازیگر، نتواند اتفاقی بیفتد اما بخاطر شرایط موجود در پایتخت و شهرهای بزرگ درصد موفقیت بازیگران بیشتر است.


گفتنی است؛ «مغزِ استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی از فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است. این فیلم در کنار نوید پورفرج، از بازیگران دیگری همچون پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان، بهروز شعیبی و جواد عزتی نیز بهره گرفته است.


انتهای پیام /4143/


دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته