دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ترکیب مدنظر گل‌محمدی در مصاف با استقلال

یحیی گل‌محمدی با توجه به نتایج خوبی که در بازی‌های قبلی کسب کرده در دیدار با استقلال تغییر چندانی در ترکیب پرسپولیس ایجاد نخواهد کرد.
کد خبر : 470385
_MID0011.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس با 40 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و یحیی گل‌محمدی که در دو دیدار اخیر به‌عنوان جانشین گابریل کالدرون موفق شده پیروزی‌های سرخ‌پوشان را تداوم بخشد به دنبال کسب 3 امتیاز حساس دربی 91 برابر استقلال است.


علیرضا بیرانوند که در زمان کالدرون در برخی بازی‌ها روی نیمکت قرار می‌گرفت بدون تردید همانند دو بازی قبلی سرخ‌ها درون دروازه می‌ایستد. شجاع خلیل‌زاده محروم است و در غیاب او محمدحسین کنعانی‌زادگان و سید جلال حسینی مدافعان میانی پرسپولیس خواهند بود. محمد انصاری در دفاع چپ بازی می‌کند و مهدی شیری هم در پست دفاع راست قرار خواهد گرفت.


یحیی گل‌محمدی به احتمال فراوان امروز هم کمال کامیابی‌نیا را در پست هافبک دفاعی می‌گذارد و احمد نوراللهی هافبک میانی سرخ‌پوشان است. مهدی ترابی و وحید امیری هافبک‌های نفوذی پرسپولیس هستند که در پست وینگر چپ و راست بازی خواهند کرد. کریستین اوساگونا و علی علیپور هم مهاجمان تیم گل‌محمدی برابر استقلال خواهند بود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته