دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مجیدی:

یکدست‌ترین استقلال تاریخ را تیمی نمی‌تواند شکست دهد/ سورپرایزی برای بازی با پرسپولیس ندارم

سرمربی تیم استقلال گفت: یکدست‌ترین استقلال تاریخ را در اختیار داریم و حریفی نمی‌تواند این تیم را شکست دهد.
کد خبر : 470223
photo_2020-02-05_13-34-12 (2).jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: بعد از این همه سال فوتبال بازی کردن، برای اولین بار است که این همه خبرنگار می‌بینم. بازی فردا برای ما و پرسپولیس مهم است. بازیکنان دو تیم برای این بازی دو برابر شرایط معمول تلاش می‌کنند.


وی افزود: نمی‌توانم حساسیت بازی را کتمان کنم. من فکر می‌کنم مصدومیت دیاباته به دلیل پروازهای ما بود. بازیکنان بعد از مصدومیت، نمی‌توانند وارد تمرین شوند و آقای ربانی را به همین دلیل آورده‌ایم که در بحث ریکاوری به ما کمک کنند. الان یزدانی و غلامی این شرایط را دارند و بعد از کارهای بدنی وارد تمرینات گروهی می‌شوند.


سرمربی تیم استقلال درباره غیبت شیخ دیاباته گفت: دیاباته بازیکن تأثیرگذاری برای استقلال است ولی ما در ساختار دفاعی و حمله برنامه داریم و هر بازیکنی در این ساختار قرار بگیرد می‌تواند همان کاری که دیاباته می‌کند را انجام دهد. من از بازیکنانم خواسته‌ام تمرکز داشته باشند.


وی درباره تغییر تاکتیک استقلال در دربی به دلیل حضور امیری و ترابی تصریح کرد: تیم‌های برنده تمرکزشان روی برد است و تیم‌های بازنده تمرکزشان روی تیم برنده است.


مجیدی درباره شرایط مهدی قائدی عنوان کرد: قائدی در چند بازی گذشته فوق‌العاده بوده است. نه‌تنها او، بلکه برخی بازیکنان ما می‌توانند فیکس تیم ملی باشند. اینکه کدام مربی بازیکن را بالا می‌برد یا برعکس، در تیم ما مفهومی ندارد. این یکدست‌ترین تیم تاریخ باشگاه استقلال است. چون یکدست و یکدل هستیم کسی نمی‌تواند ما را شکست دهد. این یکدلی و همدلی تیم ماست که باعث شده تاکنون تیمی ما را شکست ندهد.


وی در مورد مدافع بلغاری که اخیراً به استقلال پیوسته، بیان کرد: چون زمان کمی با ما بوده است و در کارهای گروهی کمتر بوده، فردا بازی نمی‌کند.


سرمربی تیم استقلال در خصوص احتیاط تیمش در دربی اظهار کرد: وقتی من استقلال را تحویل گرفتم، روی ساختار دفاعی این تیم بیشتر تمرکز کردم. ما تنها هشت موقعیت گل به حریفان از وقتی من آمده‌ام، به حریفان داده‌ایم. برای من مهم نیست تیمم چند گل می‌خورد بلکه برایم مهم این است که دو برابر گل خورده، گل بزنیم. امیدوارم فردا هواداران دو تیم فقط تیم خود را تشویق کنند. فحاشی‌ها باعث استرس بازیکنان و مصدومیت آن‌ها می‌شود و از کیفیت بازی کم می‌کند. فردا به نظرم شاهد یکی از بهترین دربی‌ها خواهیم بود.


وی درباره تفکرات فنی که برای دربی دارد، گفت: اجازه دهید که فردا تفکرات ما را ببینید و درباره آن صحبتی نکنم.


مجیدی در مورد کمتر فروخته شدن بلیت در دیدار دربی تصریح کرد: هرچه تماشاگر بیشتر باشد، انگیزه مربی و بازیکنان بیشتر می‌شود. تنها چیزی که از فوتبال ما باقی‌مانده همین هواداران است. امیدوارم فردا یک بازی سالم و به دور از حواشی را شاهد باشیم.


وی در مورد اینکه چه صحبتی با هواداران تیمش دارد، اظهار کرد: روزی که سرمربیگری استقلال را قبول کردم، یک رؤیا داشتم. در کنار هواداران به آنچه که می‌خواهم می‌رسم. با این تیم موفق می‌شوم چون هواداران خوبی داریم و بازیکنان یکدست و همدلی داریم. با تلاش به چیزی که می‌خواهیم، می‌رسیم.


سرمربی تیم استقلال درباره اینکه میان فرشید باقری یا آرش رضاوند به کدام‌یک بازی می‌دهد، گفت: اجازه دهید این سؤال را جواب ندهم.


مجیدی در خصوص اینکه چه سورپرایزی برای بازی با پرسپولیس دارد، عنوان کرد: نه سورپرایزی نیست. (با خنده)


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته