دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1398 - 12:53
سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست خبری:/ 5

قالیباف جزء متهمان پرونده‌های شهرداری تهران نیست/ مصونیت نمایندگان تنها در نطق‌های مجلس شورای اسلامی است

سخنگوی قوه قضائیه در ارتباط با تأیید صلاحیت قالیباف برای انتخابات مجلس و پرونده‌های شهرداری گفت: آقای قالیباف جزو متهمان پرونده عیسی شریفی و پرونده‌های شهرداری نیست.
کد خبر : 469966
BS0K0051.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود درخصوص این‌که آیا مدعی العموم به موضوع پرواز هواپیماها به مقصد چین ورود می‌کند یا خیر؟ گفت: پروازها به کشور چین لغو شده است و ما در دستگاه قضائی در راستای حمایت از حقوق مردم پیگیر هستیم. قرار است یک هواپیما به چین برود تا دانشجویان و افراد را به ایران بیاورد. از طرفی حس‌گرهای حرارتی نیز در مبادی ورودی کشور نصب شده است و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته و ورود سازمان بازرسی کشور به این موضوع کمک کرد تا نصب حس‌گرها در فرودگاه امام خمینی در اسرع وقت انجام شود.


سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست خبری:/ ۱


عرصه انتخابات نباید به عرصه اتهام‌زنی تبدیل شود/ جمعیت کیفری کشور سیل نزولی پیدا کرده است


سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست خبری:/ ۲


خبر آزادی عیسی شریفی کذب است/ ۱۰ سال حبس برای جاسوسانی که در قالب خیریه فعالیت داشتند


سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست خبری:/ ۳


پلمب خانه مداح معروف ربطی به موضوعات قضائی نداشت/ در پرونده شبنم نعمت‌زاده باید بازرسی تعزیرات ورود کند


سخنگوی قوه قضائیه در نوزدهمین نشست خبری:/ ۴


جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی به ۲۵ سال حبس محکوم شد


وی در پاسخ به سؤالی درباره این‌که پرونده آقای قالیباف با توجه به تأیید صلاحیت ایشان به کجا رسید؟ گفت: ما نسبت به موضوعات شهرداری تهران در دوره گذشته اهتمام داریم و پرونده اصلی در خصوص قائم مقام شهردار پیشین بود که دادگاه درحال برگزاری است و آقای قالیباف جزو متهمان این پرونده نیست.


سخنگوی قوه قضائیه درباره احضار پروانه سلحشوری به دادسرا اظهار کرد: مصونیت نمایندگان در راستای وظایف نمایندگی و نطق‌های آنها در مجلس شورای اسلامی است. ما وقتی فردی را احضار می‌کنیم، بر مبنای تشخیص مقام قضائی کار را انجام می ‌دهیم و این طور است که اقدامات صورت گرفته جنبه اتهامی دارد. ما اگر هم فردی را احضار می‌کنیم این کار کاملاً قانونی صورت می‌‌گیرد.


انتهای پیام/ 4110


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته