دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زارعی:

رئیس مرکز مشاوره دانشجویی واحد خوی: نیاز افراد به برخورداری از خدمات مشاوره در حال افزایش است

رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: نیاز به استفاده از خدمات مشاوره برای دانشجویان که در مرحله حساس زندگی خود هستند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به همین دلیل، مراکز مشاوره در همه دانشگاه‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.
کد خبر : 46774

دکتر حیدرعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، در تشریح برنامه‌های مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی اظهار کرد: با پیشرفت تکنولوژی و پیچیده شدن ابعاد زندگی بشر، نیاز افراد به برخورداری از خدمات مشاوره در حال افزایش است. همه افراد در طول زندگی خود، به خدمات روان شناسی و مشاوره نیاز پیدا می‌کنند.


وی تصریح کرد: مشاوران متخصص و متعهد می‌توانند در حل مشکلات دانشجویان و کمک به تصمیم‌گیری در آنها نقش موثری ایفا کنند. در این راستا، مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با بهره‌گیری از استادان مجرب و متخصص در زمینه‌های مختلف مشاوره‌ای همچون مشاوره تحصیلی، ازدواج، روان‌شناختی، دینی و مذهبی آماده خدمت‌رسانی به دانشجویان است.


زارعی خاطرنشان کرد: دانشجویان می توانند طبق برنامه زمان‌بندی‌شده با حضور در مرکز مشاوره دانشگاه واقع در دانشکده علوم انسانی طبقه همکف از خدمات مشاوره‌ای به صورت رایگان بهره‌مند شوند.


این مسئول درباره برنامه‌های مرکز مشاوره دانشجویی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: این مرکز همه روزه در دو قسمت خواهران و برادران از ساعت 8 صبح تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 14 تا 17 با حضور استادان مجرب و متخصص اقدام به ارائه خدمات مشاوره می‌کند.


زارعی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم دفتر مشاوره دانشجویی این است که در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها، برای تمامی دانشجویان این دانشگاه کارنامه سلامت جسم و روان تهیه کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته