دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1398 - 12:34
سلیمی:

متأسفانه آنتن زنده از برخی برنامه‌های انقلابی گرفته شده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: متأسفانه آنتن زنده از برخی برنامه‌های انقلابی گرفته شده است و درخواست ما این است که آقایان به سازمان صدا و سیما فشار نیاورند.
کد خبر : 467506

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، با انتقاد از نحوه پرداخت بسته معیشتی به مردم، اظهار کرد: متأسفانه بسیاری از متقاضیان هنوز بسته معیشتی را دریافت نکرده‌اند که باید تدبیری برای حل این مشکل اتخاذ شود.


وی افزود: خبرهایی وجود دارد مبنی بر اینکه «هزار و 545 تن غذای سگ و گربه و همچنین کالاهایی چون مرکب خودکار و شامپو به کشور وارد شده است» سؤال ما این است آیا «این کالاها با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد شده است؟».


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: دولت به صدا و سیما سفارش داده است که یک بسته خبری از جلسات دولت تهیه کنند. پیشنهاد ما این است که دولت هم مانند مجلس، جلسات خود را به شکل زنده پخش‌ کند و دنبال این کارهای سفارشی نباشد.


سلیمی افزود: متأسفانه آنتن زنده از برخی برنامه‌های انقلابی گرفته شده است و درخواست ما این است که آقایان به سازمان صدا و سیما فشار نیاورند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
۰
صدا و سیما در اختیار رهبری است رهبری میگن ما در کار دولت دخالت نمیکنیم پس چرا دولت در کار رهبری دخالت میکند؟!
هلدینگ شایسته