دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده سپاه پاسداران نقده:

شهادت حاج قاسم موجب اتحاد و انرژی مضاعف محور مقاومت شد

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نقده گفت: «رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتحاد و وحدت بود، اتحاد و وحدت تیر نامرئی بر قلب دشمن است و شهادت حاج قاسم باعث شد محور مقاومت متحد و انرژی مضاعف داشته باشد.»
کد خبر : 466535
photo_۲۰۲۰-۰۱-۱۵_۰۹-۳۳-۳۲.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نقده، علی برنا در مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نقده برگزار شد، اظهار کرد: «رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتحاد و وحدت بود، اتحاد و وحدت تیر نامرئی بر قلب دشمن است، آمریکا در این دو سال اخیر مستقیم به جنگ با ایران وارد شده است. دلیل شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش باید مشخص شود. دشمن در فضای سیاسی و اقتصادی شکست‌های پی‌درپی خورده و سردرگم شده است. 20 سال سرمایه‌گذاری کرد تا داعش، این غده سرطانی را ایجاد کند ولی حاج قاسم سلیمانی تمام نقشه‌های آمریکا را نابود کرد.


فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نقده ادامه داد: «داعش ایجاد شد تا پل ارتباطی ایران با محور مقاومت از بین برود؛ ولی نتوانستند، در این چند سال بیش از 50 بار خواستند حاج قاسم سلیمانی را ترور کنند. سردار سلیمانی در این 40 سال فقط به فکر خدمت به انقلاب، مردم و اسلام بود. یک سرباز به تمام معنی و پیرو واقعی ولایت فقیه بود. عاشق خدمت و عاشق شهادت بود و بالاخره مزد 40 سال مجاهدت خود را گرفت.»


برنا خاطرنشان کرد: «آمریکا نمی‌دانست پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی چه بلایی برسرش خواهد آمد. خون این عزیز جان دوباره به انقلاب بخشید. اتحاد بین مسلمانان و آزادیخواهان را ایجاد کرد. باعث شد محور مقاومت متحد و انرژی مضاعف داشته باشد.»


وی تأکید کرد: «به هیچ وجه با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد، یک عده پس از شهادت سردار حرف از مذاکره می‌زنند. این را بدانید با آمریکا مذاکره نخواهد شد، باید انتقام سخت از این استکبار گرفته شود و آن اخراج از منطقه است. امروز ما وظیفه داریم گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم، چراغ راه ایشان است.»


به گزارش آنا، این مراسم به همت معاونت فرهنگی، بسیج دانشجویی و بسیج اساتید واحد نقده در حسینیه سپاه شهدا شهرستان نقده برگزار شد.


انتهای پیام/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته