دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1398 - 20:00
بیگی در گفتگو با آنا:

طرح استعفا در دولت راهکاری برای فرار از بار مسئولیت است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استعفا در دولت راهکاری برای فرار از بار مسئولیت و آدرس‌ عجیب و غریبی است که از سوی خودشان به مردم داده می‌شود.
کد خبر : 466077

علیرضا بیگی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره مبانی شایعات پیرامون استعفای مقام‌های دولتی اظهار کرد: تلاش‌های زیادی برای سرپا نگهداشتن دولت تدبیر و امید در کشور صورت می‌گیرد. از جانب رهبر معظم انقلاب هم حمایت‌های فوق‌العاده‌ای از دولت  می‌شود، اما آن چیز که مسلم است چاه باید از درون بجوشد، آب ریختن به چاه آن را پر مایه‌ نخواهد کرد.


وی افزود: کارکرد مسئولان دولت حکایت از آن نیست که برنامه‌ای برای کشور داشته باشند و این بستر نارضایتی در جامعه را فراهم می‌کند و مردم احساس می‌کنند برای برطرف کردن مشکلات آنان از جانب مسئولان تلاشی نمی‌شود.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه طرح استعفا در دولت راهکاری برای فرار از بار مسئولیت است، تصریح کرد: استعفای مسئولان دولتی آدرس‌های عجیب و غریبی است که از سوی خودشان به مردم داده می‌شود.


عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تأکید براینکه استعفا به معنای ناتوانی از انجام مسئولیت است، گفت: مردم دنبال این هستند که اراده قاطعی برای پایان دادن به مشکلات در کشور دیده شود، این اراده قوی نه تنها اتفاق نمی‌افتد، بلکه روز‌به‌روز شاهد گسترش دامنه نارضایتی مردم هستیم.


وی با تصریح اینکه در دولت تحرک ویژه‌ای که بتواند به اینگونه شایعات خاتمه دهد دیده نمی‌شود، بیان کرد: دولت چه استراتژی دارد و می‌خواهد به کدام هدف نائل شود؟ لایحه بودجه‌ای که دولت به مجلس آورده‌ واقعی نیست.


بیگی اضافه کرد: در اصلاح لایحه بودجه ما باید اساساً منابع گران‌قیمت خود را صرف اولویت‌های کشور کنیم، آیا این بودجه‌ای که در مجلس است بر مبنای واقعیت و برای دست‌یافتن به اولویت‌های کشور تنظیم شده است؟


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: روحانی تازه متوجه شده که شرایط کشور جنگی است. در شرایط جنگی منابع باید صرف اولویت‌دارترین موضوعات شود و واقع‌بینانه‌ترین منابع باید اختصاص یابد که این اتفاق در لایحه بودجه دولت نیفتاده است.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینها همه نشان می‌دهد دولت فاقد استراتژی روشن برای آینده است. دولتی که نمی‌تواند خودش را برای مردم جا بیندازد و باوری به کارآمدی دولت وجود ندارد، پالس مثبتی هم از مردم دریافت نمی‌کند، بنابراین چنین شایعات استعفای مقام‌های عالی دولتی در میان مردم خود را نشان می‌دهد.


وی خاطرنشان کرد: دولت برای اینکه نمی‌تواند مردم را اقناع کند، شایعات استعفا را مطرح می‌کند و این آدرس  اشتباه دادن به مردم است.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب