دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1398 - 16:05
حقیقت‌پور در گفتگو با آنا:

اصلاح‌طلبان باید بپذیرند در روی کار آمدن روحانی سهم داشته‌اند/ به‌جای سیاه‌نمایی کمک کنید

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان به‌جای سیاه‌نمایی به دولت کمک کنند، گفت: اصلاح‌طلبان باید بپذیرند در روی کار آمدن آقای روحانی سهم داشته‌اند.
کد خبر : 451682

منصور حقیقت‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره طرح استعفای روحانی که از سوی تئوریسین‌های جریان اصلاح‌طلب مطرح شده است، اظهار کرد: با توجه به وضعیتی و شرایط کشور 


وی افزود: بالاخره چه خوب یا چه بد، مردم به آقای روحانی رأی دادند و باید تا سال 1400 در مسند ریاست جمهوری باقی بماند و او را در پایان این سمت بدرقه کرد.


مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حتی رهبر معظم انقلاب هم با چنین رفتارهایی موافق نیستند؛ بنابراین باید دست از سیاه‌نمایی و تشویش اذهان عمومی دست برداشت.


حقیقت‌پور با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید بپذیرند که در روی کار آمدن آقای روحانی سهم داشتند، گفت: به‌جای اینکه در دو سال باقی‌مانده از عمر دولت، به تضعیف بیش از پیش آن دست بزنند، کمک کنند دولت بتواند به راحتی و با مهارت بیشتر، کشور را از مشکلات عبور دهد.


وی با اشاره به اینکه هرگونه انتخابات زودرس ریاست جمهوری جفا به کشور است، یادآور شد: از الان همه جناح‌ها باید به فکر افزایش مشارکت مردمی در انتخابات مجلس یازدهم باشند، نه اینکه رئیس‌جمهور را وادار به استعفا کنند تا یک انتخابات زودرس ریاست جمهوری برگزار شود.


نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره نهم بیان کرد: هدایت کشور به سمت و سویی که هزینه‌ساز است، غیرعقلانی و نسنجیده است.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته