دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1398 - 12:27
ربیعی:

بحث استعفای روحانی مطرح نیست/ جهانگیری از دولت کنار نمی‌رود

سخنگوی دولت درباره موضوع استعفای رئیس‌جمهور، گفت: به‌هیچ عنوان بحث استعفای حسن روحانی مطرح نیست.
کد خبر : 450772
AG8I0123.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی ربیعی در نشست خبری هفتگی سخنگوی دولت در رابطه با صحبت‌های مبنی بر استعفای رئیس‌جمهور اظهار کرد:  به‌هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور مطرح نیست.


وی با بیان اینکه با جهانگیری در این‌باره صحبت کرده‌ام به‌هیچ عنوان شایعات و اظهارنظرها درباره وی درست نیست، عنوان کرد: بحث سقوط و کناره‌گیری دولت دو نگاه دارد. برخی می‌گویند اینها که فشار می‌آورند و مدعی هستند اجازه دهید سر کار بیایند و ببینیم آنها چه کار خواهند کرد. برخی هم که مخالفان سنتی دولت هستند.


سخنگوی دولت با اشاره به اینکه مخالفان سنتی دولت اعتنایی به کارنامه دولت ندارند، افزود: روزهای گرد و غبار می گذرد و مردم قضاوت خواهند کرد.


ربیعی با تأکید بر اینکه این روزها خواهد گذشت و به تعهدات خودش به مردم پایبند است، خاطرنشان کرد: چرا یک عامل تحریم را نمی‌خواهید ببینید و کتمان می‌کنید و چرا مقاومت دولت را کتمان می‌کنید؟.


وی در دفاع از وزرایی که نامشان برای استیضاح مطرح است، گفت: زنگنه در خط مقدم جنگ اقتصادی آمریکا است. استیضاح وزیر نفت در چنین شرایطی یعنی یکی از اصلی ترین سربازان دولت از دست برود.


دستیار ویژه ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور تأکید کرد: دولت قاطعانه از عملکرد وزرای خود دفاع می‌کند و با احترام به حق قانونی مجلس، استیضاح وزرا را، هم از نظر عملکرد قابل دفاعشان و هم با توجه به شرایط کشور، به مصلحت نمی‌‌داند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته