دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1398 - 00:05
ابوترابی در گفتگو با آنا:

اصلاح‌طلبان با طرح‌ استعفای مسئولان در پازل صهیونیست‌ها بازی می‌کنند/ افشای طرح ۵ مرحله‌ای اسرائیل برای استعفای رئیس‌جمهور

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح صهیونیستی نسل چهارم با هدف استعفای عمده مسئولان است که در عراق و لبنان پیاده شد و اکنون در ایران پیگیری می‌شود.
کد خبر : 451252
636771077608110146_md.jpg

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا،‌ با اشاره طرح کلیدواژه استعفا در دولت از سوی لیدرهای اصلاح‌طلبی اظهار کرد: دولت روحانی آشی است که اصلاح‌طلبان و اعضای لیست امید مجلس برای مردم پختند.


وی افزود: آقای جهانگیری در جایگاه معاون اول رئیس جمهور تبلور اصلاح‌طلبان است و مردم فراموش نمی‌کنند در زمان انتخابات چگونه از روحانی دفاع و به نفع او از انتخابات کناره‌گیری کرد.


نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکثر وزارتخانه‌ها در سیطره اصلاح‌طلبان است، تصریح کرد: اشخاصی مانند علی مطهری و محمود صادقی و دیگر اصلاح‌طلبانی که در مجلس همواره همسو با دولت عمل کردند، اکنون به جای اینکه طلبکار نظام باشند، باید پاسخ دهند که چرا از دولتی را حمایت همه جانبه کردند که نتوانست کشور را درست اداره کند.


عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه اصلاح‌طلبان می‌بینند دولت روحانی مقبولیتی در جامعه ندارد برای همین می‌خواهند خودشان را از این دولت تطهیر کنند تا سبد رأی‌شان آسیب نبیند، گفت: مردم باید در مجلس به اشخاصی رأی دهند که نخستین هدفش آوردن دولت به سرخط قانون و احترام به تصمیم‌های مجلس است. دولت روی مجلسی که با تمام برنامه‌هایش همسو است حسابی باز نمی‌کند.


نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اینکه امروز اصلاح‌طلبان از استعفای روحانی و جهانگیری صحبت می‌کنند فرار رو به جلو آن هم در شرایطی است که دشمن طرح صهیونیستی به اسم نسل چهارم را طراحی کرده است.


ابوترابی با بیان اینکه صهیونیست‌ها برنامه‌هایی را با پنج سرفصل برای ایران، عراق و لبنان دارند که نام آن را جنگ نسل چهارم گذاشتند، خاطرنشان کرد: در سرفصل سوم این برنامه‌ استعفای عمده مسئولان مطرح شده است.


وی اضافه کرد: صهیونیست‌ها این برنامه را در عراق و لبنان انجام دادند و اکنون آن را در ایران پیگیری می‌کنند و متأسفانه برخی دوستان مانند محمود صادقی و محمدقسیم عثمانی بدون اینکه متوجه باشند در پازل دشمن بازی می‌کنند، چنین استعفاهایی را در مجلس هم کلید زدند.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صحبت‌ از استعفای مسئولان در شرایط کنونی بنزین روی آتش بوده و آرامش تنها راهی است که می‌توان با آن از شرایط ویژه امروز کشور عبور کرد و قطعاً این استعفاها سبب می‌شود آرامش کشور به هم بخورد.


به گزارش آنا، عباس عبدی از تئوریسین‌های اصلاح‌طلب در گفتگویی با نشریه صدا گفته بود که باید «حسن روحانی» از سمت ریاست‌جمهوری استعفا دهد.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته