دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1394 - 12:34
رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر خبر داد

برپایی 170 دستگاه چادر در 10 اردوگاه برای اسکان وحشت‌زدگان از زلزله بهاباد یزد

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: در پی وقوع زمین لرزه 4.8 ریشتری در بهاباد یزد، 850 تن از اهالی منطقه در قالب 10 اردوگاه اسکان داده‌ شدند، علاوه بر آن 8 تیم واکنش سریع و ارزیاب هلال احمر نیز در محل وقوع زلزله حضور دارند.
کد خبر : 46539

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ناصر چرخساز با بیان اینکه در ساعت 19:18 دقیقه روز گذشته (پنجشنبه) زمین لرزه‌ای با قدرت 4.8 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در عمق 10 کیلومتری بهاباد یزد به وقوع پیوست، اظهار کرد: پس از وقوع زمین لرزه، 12 پس‌لرزه نیز به وقوع پیوست که قدرت بزرگترین آن 3.4 ریشتر و در ساعت 21:02 دقیقه بوده است.


وی با تاکید بر اینکه زمین لرزه 4.8 ریشتری و پس‌لرزه‌های پس از آن شهر بهاباد یزد و روستاهای آسفیچ و کمکوئیه را متاثر کرد، گفت: با توجه به وحشت‌زدگی اهالی روستاها و شهرستان بهاباد، برپایی اردوگاه در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گرفت.


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از برپایی 170 دستگاه چادر در 10 اردوگاه در شهر بهاباد و دو روستای آسفیچ و کمکوئیه خبر داد و یادآور شد: در مجموع 850 تن از وحشت‌زدگان از زلزله در این اردوگاه‌ها اسکان داده شدند.


به گفته وی، هشت تیم واکنش سریع و ارزیاب هلال احمر همچنان در مناطق زلزله‌زده حضور دارند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ناصر چرخساز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته