دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1394 - 01:03

پیروزی دانشگاه آزاد اسلامی مقابل نفت در لیگ بسکتبال/ آغاز پرقدرت شاگردان هاشمی

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در حساس‌ترین بازی هفته اول لیگ برتر بسکتبال مقابل نفت‌ آبادان به پیروزی رسید.
کد خبر : 46528

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،فصل جدید لیگ برتر بسکتبال عصر دیروز با انجام 5بازی آغاز شد که حساس‌ترین دیدار دانشگاه آزاد نایب قهرمان فصل گذشته میزبان نفت آبادان بود که در پایان این بازی حساس و پر حاشیه شاگردان هاشمی موفق شدند با نتیجه 87 بر 54 حریف خود را شکست دهند.


در کوارتر اول دانشگاه آزاد 23 بر 15 به پیروزی رسید و کوارتر دوم نیز با حساب 39 بر 33 به سود میزبان خاتمه یافت.


در کوارتر سوم دانشگاه آزاد کاملاً تیم برتر میدان بود و توانست اختلاف را هر لحظه بیشتر کند بازی خوب شاگردان مصطفی هاشمی در این کوارتر با حساب 68 بر 45 با برد همراه بود.


کوارتر چهارم اوج حاشیه بازی بود در حالی که دانشگاهی‌ها هر لحظه به اختلاف به وجود آمده می‌افزودند بازیکنان کادر فنی نفت آبادان معترض به عملکرد داوری بودند و در این بین محمد حسن‌زاده پس از دریافت پنجمین خطایش به شدت به داوری بازی معترض شد که داور مسابقه نیز او را از سالن مسابقه اخراج کرد.


اعتراض سرمربی این تیم نیز بعد از این اخراج همراه شد و به رختکن رفت.دانشگاهی‌ها در حالی که از برد خود و اختلاف زیاد مطمئن بودند ابوالفضل سیدی بازیکن کوتاه‌قامت و جوان خود را به میدان فرستادند که عملکرد نسبتاً خوبی داشت.این مسابقه در نهایت با حساب 87 بر 54 به سود دانشگاه آزاد خاتمه یافت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته