دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1398 - 14:49
بیانیه تحصن‌کنندگان اعزام برای خونخواهی شهید سردار سلیمانی؛

انتقام سخت تاپایان فتنه؛ آمریکا را سرجای خود می‌نشانیم

تحصن‌کنندگان در فرودگاه مهرآباد که خواستار اعزام به عراق برای خونخواهی از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند طی بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که انتقام سخت از آمریکا، صرفاً انتقام از یک «قتل» نیست، انتقام سخت بدین‌صورت است که تا انتهای فتنه که آمریکا کاملاً سر جای خود بنشیند.
کد خبر : 464912
13981015001413_Test_NewPhotoFree.jpg

 به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صدها نفر از طلاب و دانشجویان شامگاه یکشنبه در سومین روز پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور در فرودگاه مهرآباد خواستار اعزام به عراق برای خونخواهی از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجازات عوامل این ترور وحشیانه هستند. این تحصن که بانام «اعزام برای خونخواهی» در حال برگزاری است که از جمعه‌شب آغازشده است.


تجمع‌کنندگان که در مسجد قدس فرودگاه اسکان یافتند تا دریافت پاسخ مشخص از سوی مسئولان مربوطه، تحصن خود را ادامه خواهند داد.


این تحصن‌کنندگان طی بیانیه‌ای اعلام کردند: «انتقام متناسب، خصوصاً در مقابل ام‌الفتنه در مکتب امام (ره) یعنی آمریکا، صرفاً انتقام از یک «قتل» نیست، چراکه «فتنه» رخ‌داده و «عنوان قتال» محقق شده است. انتقام سخت «قتال و نه صرفاً یک قتل»، بدین‌صورت است که تا انتهای فتنه که آمریکا کاملاً سر جای خود بنشیند و ما به وعده یاری الهی در راه انتقام از فتنه و قتال کفار اطمینان داریم؛ چراکه این سنت الهی است و سنت الهی خلل نخواهد پذیرفت.»


متن بیانیه تحصن‌کنندگان به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم


مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً (23 احزاب)


شهادت اخیر بزرگ مجاهدان راه خدا را به خدمت حضرت صاحب العصر (عج)، رهبر معزز انقلاب اسلامی و همه مستضعفین از جمله ملت بزرگ ایران و عراق تسلیت عرض می‌کنیم.


إِنَّ اللَّهَ اشْتَری مِنَ الْمُؤْمِنینَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ یُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَ یُقْتَلُونَ وَعْداً عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْراهِ وَ الْإِنْجیلِ وَ الْقُرْآنِ وَ مَنْ أَوْفی بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِک هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ (111 توبه).


ملت بداند که چه زندگی و چه شهادت مجاهدین راه خدا به ضرر کفار تمام خواهد شد و امریکا و ایادی‌اش هرگز از دست مجاهدان جبهه مقاومت راحت نخواهد شد.


وَ لا یَحْسَبَنَّ الَّذینَ کفَرُوا سَبَقُوا إِنَّهُمْ لا یُعْجِزُونَ (59 انفال).


متاسفانه در این میانه عده‌ای قلیل از مرجفون، سعی دارند به نام عقلانیت در دل‌های مردم رجفه انداخته و کاری کنند که دوباره بر قوای تدبیر جمهوری اسلامی فشار آورند تا دست از انتخاب درست کشیده و جام زهر بگیرد.


أَ لا تُقاتِلُونَ قَوْماً نَکثُوا أَیْمانَهُمْ وَ هَمُّوا بِإِخْراجِ الرَّسُولِ وَ هُمْ بَدَؤُکمْ أَوَّلَ مَرَّهٍ أَ تَخْشَوْنَهُمْ فَاللَّهُ أَحَقُّ أَنْ تَخْشَوْهُ إِنْ کنْتُمْ مُؤْمِنینَ (13 توبه)


این در حالی است که حرکت اخیر امریکا در زدن مستقیم دو نفر از بزرگترین فرماندهان نظامی انقلاب اسلامی ایران و عراق، حرکتی بی‌سابقه است که عرفاً ورود در موضوع شرعی «فتنه و قتال مستقیم» است.


وَ قاتِلُوا فی سَبیلِ اللَّهِ «الَّذینَ یُقاتِلُونَکمْ» وَ لا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدینَ «وَ اقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ» وَ أَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکمْ وَ الْفِتْنَهُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ ِ ... فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحیمٌ. وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّی لا تَکونَ فِتْنَهٌ وَ یَکونَ الدِّینُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلا عُدْوانَ إِلاَّ عَلَی الظَّالِمینَ (191-193 بقره).


لذا به نظر می‌رسد انتقام متناسب و بدون اعتداء، خصوصاً در مقابل ام‌الفتنه در مکتب امام (ره) یعنی امریکا، صرفاً انتقام از یک «قتل» نیست، چراکه «فتنه» رخ داده و «عنوان قتال» محقق شده. انتقام سخت «قتال و نه صرفاً یک قتل»، بدین صورت است که «وَ اقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ» تا انتهای فتنه که امریکا کاملاً سر جای خود بنشیند و ما به وعده یاری الهی در راه انتقام از فتنه و قتال کفار اطمینان داریم؛ چراکه این سنت الهی است و سنت الهی خلل نخواهد پذیرفت.


وَ لَوْ قاتَلَکمُ الَّذینَ کفَرُوا لَوَلَّوُا الْأَدْبارَ ثُمَّ لا یَجِدُونَ وَلِیًّا وَ لا نَصیراً (22) سُنَّهَ اللَّهِ الَّتی قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلُ وَ لَنْ تَجِدَ لِسُنَّهِ اللَّهِ تَبْدیلاً (23 فتح).


خداوند در کتاب خود، بهترین راهِ شکستن غرور کفار که خود را لشکر شکست ناپذیر می‌دانند، همین مقابله می‌داند.


وَ إِذْ زَیَّنَ لَهُمُ الشَّیْطانُ أَعْمالَهُمْ وَ قالَ لا غالِبَ لَکمُ الْیَوْمَ مِنَ النَّاسِ وَ إِنِّی جارٌ لَکمْ فَلَمَّا تَراءَتِ الْفِئَتانِ نَکصَ عَلی عَقِبَیْهِ وَ قالَ إِنِّی بَری‌ءٌ مِنْکمْ إِنِّی أَری ما لا تَرَوْنَ إِنِّی أَخافُ اللَّهَ وَ اللَّهُ شَدیدُ الْعِقابِ (48 انفال).


شیطان نیز یاری قطعی الهی را می‌بیند که پشت کرده و دل کفار را خالی می‌کند. طرف مقابل، قطعاً انتقام قتل یک فرمانده را در لحظه جنایت پیش بینی کرده و روی این حساب می‌کند که «شهادت این مجاهدان به انتقامش می‌ارزد». پس با تکیه به یاری الهی انتقامی باید گرفته شود که او پشیمان گشته و «به فتنه انتهاء دهد». باشد که به یاری خدا، سربازان جبهه مستضعفین و محور مقاومت، این مغروران مستکبر را به جای خود بنشانند.


ما نیز آمادگی خود را برای همراهی با چنین واکنشی از سمت جبهه اسلام اعلام می‌کنیم، و عماروار دست به قبضه شمشیرِ در نیام، آمادگی خود را برای هر دستوری از رهبر انقلاب اعلام می‌کنیم.


وَ لا تَهِنُوا فِی ابْتِغاءِ الْقَوْمِ إِنْ تَکونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ یَأْلَمُونَ کما تَأْلَمُونَ وَ تَرْجُونَ مِنَ اللَّهِ ما لا یَرْجُونَ وَ کانَ اللَّهُ عَلیماً حَکیماً (104 آل عمران).


ما پیرو رهبر هستیم؛ آنگاه که فرمود: «انتقام سختی در پیش است. ایران اسلامی هیچ‌گاه شروع کننده جنگی نخواهد بود، اما در برابر تجاوز متجاوزان ساکت نخواهد نشست هر کس منافع امت اسلام را تهدید کند بدون ملاحظه مقابله و ضربه سختی به او وارد خواهیم کرد».


والسلام


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته