دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صفرپور در گفتگو با آنا:

استعفای رئیس‌جمهور دور از عقلانیت است/ تناقض در صحبت‌های روحانی

دبیرکل حزب اتحاد ملی ایران اسلامی گفت: رئیس‌جمهور باید هرلحظه خود را برای هر بحران و اتفاقی آماده می‌کرد، نه اینکه بعد از 6 سال بگوید، وعده‌های من برای زمان صلح بود نه برای زمان جنگ.
کد خبر : 463681
13960725000552_PhotoZ.jpg

محسن صفرپور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره اظهارات رئیس‌جمهور که گفته بود «وعده‌های انتخاباتی من برای زمان صلح بود و االان در شرایط جنگی قرار داریم»، اظهار کرد: رئیس‌جمهوری که به پشتوانه آرای مردمی به قدرت رسیده، نداند که ملتش از او چه می‌خواهند، چه مشکلاتی دارند و در چه وضعیتی به سر می‌برند، واقعاً یک فاجعه است و برای هیچ‌کس پذیرفتنی نیست.


وی افزود: صحبت‌های آقای روحانی مدام در تناقض با یکدیگر است و اصلاً از گفتمان واحدی بهره نمی‌برد؛ بنابراین اظهارات اخیر ایشان هم نوعی فرافکنی به حساب می‌آید.


دبیرکل حزب اتحاد ملی ایران اسلامی گفت: به باور من روحانی به‌عنوان شخصیت دوم سیاسی کشور فاقد برنامه‌های خاص توسعه‌ای است؛ در صورتی‌که او پیش از اینکه پا به عرصه رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری می‌گذاشت باید تمامی جوانب را می‌سنجید و اگر در خود توانایی اداره کشور و ارائه راهکارهای برون‌رفت از مشکلات را مشاهده می‌کرد، آن وقت باید این منصب را می‌پذیرفت.


صفرپور ادامه داد: رئیس‌جمهور باید هرلحظه خود را برای هر بحران و اتفاقی آماده می‌کرد، نه اینکه بعد از 6 سال بگوید، وعده‌های من برای زمان صلح بود نه برای زمان جنگ.


وی با بیان اینکه نباید همه مشکلات و ضعف‌های مدیریتی را متوجه تحریم‌ها کرد، گفت: ایران از ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است که رئیس‌جمهور و مدیران دولتی می‌توانند، با استفاده از این ظرفیت‌ها، کشور را به خوبی اداره کنند، حتی اگر در شرایط جنگی قرار داشته باشیم.


عضو شورای مرکزی خانه احزاب درباره درخواست استعفای رئیس‌جمهور از سوی تئوریسین‌های اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: در این شرایط بیان این درخواست، دور از عقلانیت است.


صفرپور گفت: باید به این دولت علی‌رغم تمام مشکلات و ضعف‌هایی که دارد، کمک کرد؛ بنابراین طرح مباحثی مانند استعفای رئیس‌جمهور در شرایط فعلی پاسخگوی مشکلات کشور نخواهد بود.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

برچسب ها: استعفای روحانی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب