دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

سید احمد آهی: پرسپولیس به خاطر دربی محتاط بازی می‌کند/ در شرایط بسیار خوبی هستیم

مدافع ملوان گفت: تفکر مثبتی که حمید استیلی وارد تیم کرده باعث شده تا یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را داشته باشیم.
کد خبر : 45625

سید احمد آهی در گفتگو با خبرنگارورزشی آنا، در مورد دیدار امروز تیمش مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: «ماه گذشته در چارچوب جام حذفی به مصاف پرسپولیس رفتیم و به رغم نمایش قابل قبولی که داشتیم در نهایت با یک گل نتیجه را واگذار کردیم. در بازی جام حذفی بعد از دقیقه 90 اجازه دادیم پرسپولیسی ها بیشتر روی دروازه ما بیایند و نهایتا به گل برتری رسیدند. اما در این بازی به خاطر استراحت خوبی که داشتیم در وضعیت بدنی بسیار خوبی هستیم.»


وی ادامه داد: «شرایط بازی امروز با بازی که یک ماه پیش در برابر هم برگزار کردیم فرق می‌کند چرا که هر دو تیم با روحیات متفاوتی برابر هم قرار می‌گیرند. پرسپولیس جایگاه مناسبی در لیگ ندارد و نیاز به کسب سه امتیاز بازی دارد. ما هم تا این جای فصل عملکرد بدی نداشتیم و چون بالاتر از سرخ‌پوشان پایتخت هستیم، دوست نداریم با شکست در این بازی حریف را بالای خودمان در جدول ببینیم. به همین خاطر باید به گونه‌ای بازی کنیم که تیم بازنده میدان نباشیم. خوشبختانه به غیر از یکی دو بازیکن، دیگر نفرات تیم در وضعیت بسیار خوبی هستند و آمادگی این را داریم که پرسپولیس را در خانه‌اش متوقف کنیم.»


مدافع ملوان در خصوص اینکه چه عاملی باعث شده ملوان در 5 بازی گذشته تنها یک گل بخورد، خاطرنشان کرد: «از زمانی که حمید استیلی سرمربی‌ ملوان شده، تفکر دفاعی بسیار خوبی را به درون تیم انتقال داده است. او در تمرینات به گونه‌ای عمل کرده که یکایک بازیکنان تیم در جریان بازی بعد از اینکه توپ را از دست می‌دهند در کارهای دفاعی مشارکت می‌کنند. در این شیوه بازی هافبک‌ها و مهاجمین تیم به خط دفاعی و دروازه‌بان تیم کمک شایانی می‌کند. اگر بتوانیم در ضدحملات نیز به همین خوبی عمل کنیم به یکی از موفق‌ترین تیم‌های لیگ تبدیل می‌شویم.»


آهی با اشاره به این نکته که پرسپولیسی‌ها در بازی پیش از دربی سعی می‌کنند هر طور شده ملوان را شکست دهند تا با روحیه بالایی به مصاف استقلال بروند، یادآور شد: «با وجود اینکه مربیان و بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی با استقلال می‌گویند که این بازی هم مثل دیگر بازی‌هاست اما پیروزی در آن بازی برایشان اهمیت فوق العاده‌ای دارد. به همین خاطر سعی می‌کنند برابر ما هم پیروز شوند ولی در این بین بازیکنان دو اخطاره پرسپولیس با احتیاط بیشتری برابر ما قرار می‌گیرند چرا که دوست ندارند در آن بازی محروم شوند. ما سعی می‌کنیم با استفاده از این احتیاط بازیکنان حریف در این بازی پیروز شویم و 3 پله در جدول رده بندی بالا بیاییم.»


وی در پایان افزود:« پیش از این سابقه گلزنی به استقلال و پرسپولیس را داشته‌ام و حداکثر تلاشم را می‌کنم تا در این بازی نیز دروازه سرخ‌پوشان را باز کنم. قطعا پیروزی در این دیدار اگر با گلزنی‌ام شکل بگیرد لذت به مراتب بیشتری خواهد داشت.»


انتهای پیام/

برچسب ها: ملوان پرسپولیس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته