دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1394 - 12:08
قائم مقام سازمان نظام پرستاری خبر داد

اعلام نتایج قطعی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری هفته آینده

قائم مقام سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در نهایت دقت و رقابت حرفه‌ای برگزار شد، گفت: نتایج قطعی این انتخابات هفته آینده اعلام می‌شود.
کد خبر : 45443

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد نجاتیان در رابطه با چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: این انتخابات 28 مهرماه با حضور 163 کاندیدای شورای عالی و 134 نماینده هیأت‌های مدیره شهرستان‌ها در نهایت دقت و سلامت کامل برگزار شد و 25 نفر انتخاب شدند.


وی با اشاره به اینکه سه روز برای اعتراض و شکایت از نتایج انتخابات اعلام شد، افزود: نتایج قطعی نیز هفته آینده پس از تأیید هیأت مرکزی نظارت اعلام می‌شود.


قائم مقام سازمان نظام پرستاری افزود: چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری در یک فضای خوب و با انجام رقابت حرفه‌ای و احترام به گروه‌های برگزار کننده، برپا شد.


شورای عالی نظام پرستاری دارای 25 عضو انتخابی شامل 18 کارشناس پرستاری، یک کاردان یا کارشناس اتاق عمل، یک کاردان یا کارشناس هوشبری و 5 بهیار است و 5 عضو انتصابی شامل یک نفر نماینده به معرفی کمیسیون بهداشت و درمان و انتخاب مجلس شورای اسلامی(به عنوان ناظر)، 2 نفر پرستار به انتخاب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یک نفر پرستار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به انتخاب ستاد فرماندهی کل قوا و نماینده‌ای از طرف سازمان پزشکی قانونی کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته