دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل پیشین استقلال در گفتگو با آنا:

مدیران استقلال به بن‌بست رسیده‌اند/ امیدوارم استراماچونی وارد ایران شود

مدیرعامل پیشین استقلال گفت: ماجرای استراماچونی و استقلال داستان پلیس خوب و بد است و مدیران باشگاه برای حل مشکل سرمربی تیم به بن‌بست رسیده‌اند.
کد خبر : 452684
1398073009492737418722914.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال پس از واریز مطالبات آندره‌آ استراماچونی هنوز نتوانسته با این مربی ایتالیایی به توافق برسد و ضعف مدیریت در این باشگاه کاملاً مشهود است. مدیران باشگاه استقلال موفق نشده‌اند در مذاکره با این مربی به جواب مشخص برسند و حالا استراماچونی پذیرفته است که با تغییر نفرات مذاکره‌کننده به ایران بیاید تا بتواند به توافق نهایی با آبی‌پوشان دست پیدا کند.


کاظم اولیایی در خصوص شرایط باشگاه استقلال با سرمربی ایتالیایی خود به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: متأسفانه مدیران باشگاه شرایطی به وجود آورده‌اند که باعث افزایش دغدغه هواداران شده است. کسانی که سرمایه اصلی این باشگاه هستند، حالا دل‌نگران تیم محبوبشان هستند. حتی در زمانی که استقلال در صدر جدول بود، خوشحالی و امیدواری در چشم هواداران استقلال دیده نمی‌شد.


وی ادامه داد: از همان روز اول که بحث مذاکره با استراماچونی به میان آمد، باید مفاد آن به‌صورت شفاف اجرایی می‌شد و مرحله به مرحله برای استراماچونی توضیح می‌دادند که شرایط پرداخت پول به او چگونه خواهد بود. استقلال این فصل در سه جام حضور دارد و خطر ناکامی برای این باشگاه به‌شدت وجود دارد. با رفتن استراماچونی مهم‌ترین سؤالی که پیش آمده این است که چرا رفتاری با این مربی شد که از ایران برود و در ادامه مذاکراتی با او انجام شد که هنوز منجر به بازگشت وی نشده است.


مدیرعامل پیشین استقلال خاطرنشان کرد: نگرانی‌هایی که در استقلال وجود دارد، نهایت ضعف مدیران را نشان می‌دهد. آن‌ها باید در حد توان گام برمی‌داشتند. تعارفات برای ماست و استراماچونی که یک مربی اروپایی است، با رفتار منطقی آشنایی دارد. من معتقدم مدیران استقلال اگر نمی‌توانستند مربی چون استراماچونی را استخدام کنند، دست‌ها را به علامت تسلیم بالا می‌بردند و در حال حاضر نیاز به جوسازی وجود نداشت. ماجرای استقلال و استراماچونی داستان پلیس خوب و پلیس بد است. اصلاً نیازی نبود که ماجرا به اینجا کشیده شود.


وی تأکید کرد: من سه مرتبه در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته‌ام. وقتی که رقیبان آسیایی با استقلال هم‌گروه می‌شدند، رنگ از رخ رقبا می‌پرید چون گروهی که استقلال در آن قرار داشت برای حریفان، گروه مرگ تلقی می‌شد ولی در حال حاضر شرایطی داریم که رسیدن به‌عنوان قهرمانی در آسیا برایمان تبدیل به آرزو شده است. متأسفانه مشخص نیست چه شخصی در استقلال تصمیم‌گیرنده نهایی است ولی وزارت ورزش باید هر چه زودتر تکلیف مدیرعامل این باشگاه را مشخص کند. اتفاقاتی که در 17 روز اخیر برای استقلال رخ داده، در تاریخ 75 ساله این باشگاه بی‌نظیر بوده است.


اولیایی افزود: استقلال تیم محلی نیست که در سه مسابقه اخیر خود بدون سرمربی به مصاف حریفان رفته است. از بازیکن درون زمین برای تعویض سؤال می‌شود و نیمکت باشگاه خالی شده است. مربیان استقلالی زیادی هستند که زمانی بازیکن این باشگاه بودند و می‌توانستند در شرایط کنونی به‌عنوان مربی موقت در تیم مشغول به کار شوند ولی چون فکر و تدبیر مناسبی وجود نداشت، استقلال بدون سرمربی به مصاف حریفان رفت. مدیران فعلی استقلال، مدیریت عمومی بلد هستند و برای همین به بن‌بست رسیده‌اند.


وی ادامه داد: در بحث قرارداد استراماچونی با باشگاه استقلال، نیازی نبود که مطبوعات در جریان ریز قرارداد قرار بگیرند. در هیچ کجای دنیا مطبوعات مسئول ارائه چک باشگاه نیستند. این موضوع نباید از باشگاه خارج می‌شد و باید به شکل منطقی موضوع اختلاف حساب حل شود. امیدوارم خبر حضور استراماچونی در ایران حقیقی باشد و او وارد تهران شود تا با مدیران باشگاه مذاکره کند و دوباره سرکارش بازگردد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته